Menu

مدت زمان مورد نیاز برای اتمام رساندن DOOM Eternal مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، طبق صحبت‌های تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی DOOM Eternal یعنی "مارتی استراتن" برای به اتمام رساندن کامل بازی در کنار محتویات فرعی شما به 18-22 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

این بدین معنی است که اگر بخواهید تمام محتویاتی که سازندگان برای شما قرار دادند را بطور کامل تجربه کرده و به بطور کامل بازی را تمام کنید چیزی کمی بیشتر یا در همین حدود وقت زیاد است و اگر بخواهید تنها به بخش داستانی اتکا کرده و به سرعت مراحل را طی کنید چیزی کمتر از زمان ذکر شده وقت نیاز خواهید داشت.

نسخه‌ی قبلی این بازی در صورتی که تنها برروی مراحل اصلی تمرکز می‌کردید چیزی در حدود 12 ساعت وقت برای به اتمام رساندن بازی نیاز داشت و اگر قصد داشتید کمی به محتویات اضافه هم توجه کنید 16 ساعت و در نهایت اگر قصد شما نیست و نابود کردن تمامی محتویات بازی بود چیزی در حدود 25 ساعت وقت نیاز داشتید.

مشخص است که این اعداد بسیار مناسب برای یک بازی اول‌شخص شوتر می‌باشند چون بازی‌های این ژانر معمولا چندان طولانی نیستند. یکی از نکات مثبت DOOM این بود که وقت شما را با محتوای بی‌ارزش از بین تلف نمی‌کرد که امیدواریم در Eternal نیز شاهد این قضیه باشیم.

DOOM Eternal در تاریخ 1 آذر برای PC، PS4، Xbox One و Switch عرضه خواهد شد. در پایان نظر خود را در رابطه با این خبر با ما به اشتراک بگذارید.