Menu

اولین تیزر از فیلم Breaking Bad منتشر شد + تاریخ انتشار

هشدار اسپویلر: این خبر پایان سریال Breaking Bad را لو خواهد داد. در صورتی که این سریال را تماشا نکرده‌اید و دوست ندارید داستان آن برای‌تان فاش شود، از این خبر خارج شوید.

در پایان سریال Breaking Bad که اکنون بیش از 6 سال از آن می‌گذرد، تقریبا تمامی شخصیت‌های اصلی به جز "جسی پینکمن" پایانی تعیین‌شده و مشخص داشتند. در پایان سریال ما تنها تماشا کردیم که "جسی" به لطف "والتر وایت" از مخفی‌گاه "عمو جک" فرار کرده و از منطقه دور می‌شود. ولی پس از آن چه اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

خوشبختانه تا چند ماه دیگر متوجه خواهیم شد چرا که به تازگی تاریخ پخش اسپین‌آف این سریال با نام El Camino: A Breaking Bad Movie با انتشار تیزری کوتاه مشخص شده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Polygon، این فیلم در تاریخ 11 اکتبر امسال (جمعه 19 مهر) از طریق سرویس استریم Netflix منتشر خواهد شد.

نویسندگی و کارگردانی El Camino برعهده خالق سریال‌های Breaking Bad و Better Call Saul یعنی "وینس گیلیگان" قرار دارد؛ به جز "آرون پائول" در نقش "جسی پینکمن" هیچ حضور هیچ بازیگر دیگری در فیلم تایید نشده است؛ اگر چه در این تیزر تماشا می‌کنیم که رفیق قدیمیِ "جسی" برروی صندلی بازجویی نشسته و سوالاتی درمورد "جسی" از او پرسیده می‌شود.

به گفته‌ی "وینس گیلیگان" El Camino به سوالات بسیاری در مورد اتفاقات پس از سریال پاسخ خواهد داد. در بخش خلاصه فیلم آمده است: "پس از فراری دراماتیک، "جسی" جهت شکل‌دهی به آینده و زندگیِ خود باید با گذشته‌اش کنار بیاید."

در ادامه می‌توانید تیزر و هم‌چنین پوستر منتشرشده از این فیلم را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

همان‌طور که بالاتر ذکر شد، فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie در تاریخ جمعه 19 مهر از طریق سرویس استریم Netflix پخش خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.