Menu

همه چیز در Marvel’s Avengers تا زمان عرضه نسخه نهایی تغییر می‌کند

اولین تریلر از Marvel's Avengers در E3 2019 نشان داده شد و شرکت Square Enix سپس در Gamescom نمایشی طولانی از گیم‌پلی شخصیت‌های هالک، مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، Thor و Black Widow منتشر کرد. با این وجود هنوز بحث طراحی هر یک از شخصیت‌ها موضوع داغ بین بازیکنان است.

برخی طرفداران در فضای مجازی نگرانی‌های خود را بابت طراحی شخصیت‌های مارول در این بازی ابراز کرده‌اند. شاون اسکایگ، کارگردان بازی Marvel's Avengers، پیش از این گفته بود "در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر طراحی شخصیت وجود ندارد" اما حال به‌نظر می‌رسد کاپیتان آمریکا و بقیه شخصیت‌ها اصلاحات بیشتری قبل از عرضه بازی نهایی به خود خواهند دید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، کیسی لینچ به عنوان ادیتور Avengers، طی مصاحبه‌ای با PCGamesN در Gamescom گفت "همه چیز در بازی با نزدیک شدن به زمان عرضه و از طریق اصلاحاتی که ما اعمال می‌کنیم تغییر خواهد کرد اما موارد نشان داده شده در E3 و اینجا از نسخه Pre-Alpha بودند بنابراین در بازی نهایی تغییراتی در شخصیت‌ها و بسیاری از چیزهایی که دیدید اعمال می‌شود."

یک سخنگوی Square Enix با شفاف‌سازی خود گفت "با تغییرات، منظور ما همان اصلاحات هستند. ما جزئیات بیشتری به مدل شخصیت‌ها اضافه می‌کنیم و نورپردازی و سایه‌زنی را بهبود می‌بخشیم بنابراین خواهید دید که با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، شخصیت‌ها بهتر به‌نظر می‌رسند اما در حال حاضر قرار نیست به‌طور کل طراحی شخصیت‌ها را تغییر دهیم."

اکانتی به نام Have We Heard Anything About Marvel's Avengers در توئیتر، تصاویر مقایسه‌ای بین شخصیت Black Widow در نمایش خصوصی گیم‌پلی Comic Con و نمایشی که در Gamescom پخش شد به اشتراک گذاشته و به وضوح می‌توان بهبودهای حاصل را مشاهده کرد و تا زمان عرضه بازی در 26 اردیبهشت سال آینده، هنوز فرصت زیادی برای بهبودهای بیشتر باقی مانده است.