Menu

هیدئو کوجیما یک تریلر اختصاصی از بازی Death Stranding در غرفه‌ی سونی به نمایش خواهد گذاشت

چند روز پیش بود که تریلر گیم‌پلی بدون وقفه‌ی Death Stranding در جریان افتتاحیه‌ی رویداد گیمرکام منتشر شد. با وجود این که مدت زمان این تریلر حدود 6 دقیقه بود، اما بسیاری از سوالات کاربران درباره‌ی مکانیزهام بازی بدون پاسخ باقی ماند. مثلا مبارزات Death Stranding به چه شکل است؟ ساختار داستان به چه ترتیب می‌باشد؟ آیا سیستم پیشرفت کارکتر در بازی موجود است و…

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، کارگردان Death Stranding یعنی "هیدئو کوجیما" بر روی توئیتر اعلام کرد که در غرفه‌ی سونی در نمایشگاه Gamescom یک تریلر اختصاصی به نام Briefing به اشتراک خواهد گذاشت:

"در غرفه‌ی سونی، یک تریلر اختصاصی از Death Stranding به نام Briefing نمایش داده خواهد شد. این تریلر توضیح می‌دهد که Sam(بازیکن) چه کارهایی در بازی انجام می‌دهد و فکر می‌کنم که باعث می‌شود تا هدف اصلی بازی را بهتر درک کنید."

امیدوار هستیم تا در جریان این نمایش اختصاصی، اطلاعات زیادی از گیم‌پلی بازی و مکانیزم‌های مختلف آن به اشتراک گذاشته شود. Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر(17 ایان) به صورت انحصاری توسط Sony بر روی PS4 در دسترس قرار خواهد گرفت.