Menu

با اولین تصاویر از فصل 10 سریال The Walking Dead همراه باشید

ممکن است سریال The Walking Dead هنوز آن سریال رکوردشکن و پرطرفدار نباشد اما هنوز هم از محبوب‌ترین سریال‌های تلوزیون است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، حال که کمتر از دو ماه با پخش فصل دهم سریال پرطرفدار The Walking Dead فاصله داریم اکنون زمان منتشر شدن تصاویر و تریلرهای مختلف از این سریال محبوب رسیده است.

این تصاویر بیشتر شخصیت‌هایی که از اتفاقات وحشتناک فصل 9 جان سالم بدر بردند را نشان می‌دهد. ما شاهد Michoone، Daryl، Negan، Carol، Father Gabriel، Aaron و Ezekiel هستیم. همچنین زامبی‌ها نیز در تصاویر وجود دارند:

Gallery image 7Gallery image 6Gallery image 5Gallery image 4Gallery image 3Gallery image 2Gallery image 9Gallery image 8Gallery image 7Gallery image 1

فصل دهم ادامه‌ی درگیری‌های بین بازماندگان سریال و Whispererها را به نمایش خواهد گذاشت و در تاریخ 14 مهر پخش خواهد شد. در متن رسمی AMC از فصل دهم نیز نوشته شده است:

"Whispererها خطری فراتر از تمام چیزهایی که با آن روبرو شدند هستند. در کنار توده‌ای عظیم از مردگان، بنظر می‌آید این نبردی است که آن‌ها پیروز نخواهند شد. اینکه چه‌کاری باید انجام شود ترسی را به جوامع تزریق می‌کند که تنش، صحبت‌ها و اهداف و امیال مخفی را ایجاد خواهد کرد که آن‌ها را به عنوان فرد و همچنین یک جامعه امتحان خواهد کرد."

همینطور شایان ذکر است، فصل دهم آخرین فصلی است که بازیگر شخصیت Michoone یعنی Danai Gurira در آن ایفای نقش خواهد کرد و همچنین تنها در تعداد انگشت‌شماری از قسمت‌ها حضور خواهد داشت.