Menu

احتمالا به‌زودی از بازی جدید سازندگان Batman Arkham Origins رونمایی می‌شود (آپدیت)

خبر اصلی: به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، به نظر می‌رسد که قرار است استودیوی Warner Bros Games Montreal به زودی از بازی جدید خود رونمایی کند و شاید در جریان رویداد Gamescom 2019 شاهد آن باشیم.

مدت زمان زیادی از عرضه‌ی عنوان جذاب Batman Arkham Origins در اکتبر 2013 می‌گذرد و از همان موقع شاهد انتشار شایعات زیادی درباره‌ی پروژه‌ی بعدی توسعه دهندگان آن بوده‌ایم. حتی در دسامبر 2016 شایعه شد که آن‌ها در حال ساخت یک بازی Suicide Squad بودند که به دلیل تمرکز سازندگان بر روی ساخت نسخه‌ی جدید Batman Arkham که بر روی شخصیت Damian Wayne، پسر بروس وین تمرکز دارد، توسعه‌ی آن کنسل شد. با این حال اما بعدها شایعاتی منتشر شد که خبر از این می‌داد بازی جدید آن‌ها دنباله‌ای مستقیم بر Batman Arkham Origins است و بر روی بروس وین و دیک گریسون (رابین) تمرکز دارد.

در هر صورت، اما به نظر می‌رسد که بالاخره قرار است تا مدتی دیگر شاهد معرفی رسمی بازی جدید استودیوی Warner Bros Games Montreal باشیم، زیرا که اخیرا بازی جدید آن‌ها به فروشگاه Amazon اضافه شده است. البته این لیست بندی هیچ اطلاعاتی در خود ندارد و تنها خبر از عرضه‌ی بازی جدید این استودیو برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One می‌دهد.

آپدیت: به نظر می رسد که تصویری که از فروشگاه Amazon ثبت شده توسط فردی دستکاری شده و خبر واقعیت ندارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ این بازی چه چیزی می‌تواند باشد؟