Menu

Hello Games به عرضه No Man’s Sky بر روی Switch علاقه‌مند است

به گفته شان موری در حالی که تیم سازنده No Man's Sky در استودیو Hello Games هم اکنون به صورت تمام وقت بر روی برنامه‌های فعلی خود متمرکز است اما به ساخت این بازی بر روی Switch نیز علاقه‌مند دارد.

No Man’s Sky ابتدا بر روی دو پلتفرم PS4 و PC و سپس در سال گذشته بر روی Xbox One نیز عرضه شد. این یعنی تنها پلتفرمِ مهمی که هنوز عرضه این بازی را به خود ندیده Nintendo Switch است. در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه No Man’s Sky بر روی Switch وجود ندارد اما ممکن است Hello Games در آینده تجربه بازی خود بر روی کنسول ترکیبی Nintendo را نیز محقق سازد.
به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، از یکی از موسسین Hello Games یعنی شان موری در مصاحبه با Game Informer در مورد احتمال عرضه No Man’s Sky بر روی Switch پرسیده شد و موری نیز در پاسخ این ایده را رد نکرد.

"ایده فوق العاده جذابی است، من عاشق Switch هستم. مشخصا در حال حاضر به صورت تمام وقت بر روی کارهای فعالی‌مان متمرکز هستیم، اما تاکنون کارهای زیادی را در زمینه بهینه‌سازی بازی انجام داده‌ایم تا اجرای بی‌نقصی را بر روی PSVR تجربه کند. بنابراین دوست دارم ببینیم که چه پیش می‌آید. اما در این لحظه، بر روی برنامه‌های فعلی‌مان متمرکز هستیم."

منظور شان موری از "کارهای فعلی"، مراحل پایانی توسعه بروزرسان بعدی No Man’s Sky یعنی Beyond است که برای عرضه در تاریخ 14 اوت (چهارشنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده و قرار است بازی را با PSVR سازگار کند. واضح است که برای اجرای No Man’s Sky بر روی Switch تیم سازنده باید وسعت بازی را تا میزان مشخصی کاهش داده و تا جای ممکن به بهینه‌سازی آن بپردازد. به نظر می‌رسد که موری نیز به این مسئله پی برده که بهینه‌سازی‌های انجام شده برای اجرای بی‌نقص No Man’s Sky بر روی واقعیت مجازی، به اجرای بازی بر روی Switch نیز کمک خواهد کرد.

ممکن است در آینده و پس از عرضه بروزرسان عظیم Beyond، استودیو Hello Games برای عرضه عنوان محبوب خود بر روی Switch تلاش کند.

No Man’s Sky هم اکنون بر روی PS4 ،PC و Xbox One در دسترس قرار دارد.