Menu

عناوین FIFA 19 و New Super Mario Bros. U Deluxe تاکنون پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی اروپا در سال جاری بوده‌اند

کم‌کم سال 2019 رو به اتمام است و به 2020 نزدیک می‌شویم. در حالی که هنوز زمان زیادی تا پایان سال باقی مانده، اما بد نیست نگاهی به جدول پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی سال 2019 در اروپا تا به الان بیندازیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، سایت GamesIndustry داده‌های GFK Entertainment را بررسی کرد و متوجه شد FIFA 19 و New Super Mario Bros. U Deluxe بیشترین نسخه‌های فیزیکی را در سال 2019 تاکنون در اروپا فروخته‌اند. وجود FIFA 19 تعجبی ندارد چراکه معمولا این بازی تا زمان عرضه نسخه جدیدتر، برای مدتی طولانی به فروش خوب خود ادامه می‌دهد اما شاید کمی Mario تعجب برانگیزتر باشد زیرا این عنوان یک بازسازی از نسخه Wii U بوده و برخلاف FIFA که در 4 پلتفرم در دسترس قرار گرفت، New Super Mario Bros. U Deluxe فقط برروی یک پلتفرم منتشر شد.

این دو بازی از عناوینی مانند Grand Theft Auto V ،Red Dead Redemption 2 ،Days Gone و Minecraft فروش بیشتری داشتند. داده‌های GFK فقط شامل فروش فیزیکی می‌شود چراکه بسیاری از ناشران دوست دارند آمار دیجیتالی را خودشان اعلام کنند اما با این حال عملکرد آن دو بازی تحسین برانگیز است. این داده‌ها مربوط به اتریش، بلژیک، دانمارک، فینلاند، فرانسه، ایتالیا، آلمان، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، روسیه، سوئد، سوئیس، اسپانیا و بریتانیا می‌شود.