Menu

فروش Resident Evil 2 به 4.5 میلیون و Devil May Cry 5 به 2.5 میلیون واحد رسید؛ پیش‌بینی فروش 1 میلیون واحد دیگر تا مارچ 2020

Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 بزرگ‌ترین بازی‌های جدید Capcom در 3 ماه اول سال جاری میلادی بودند و هردوی آن‌ها مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند و نتیجه آن را هم در فروش خوب‌شان دیدیم. Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 به ترتیب تا ماه می به فروش 4.2 میلیون و 2.1 میلیون واحدی رسیده بودند.

به‌نظر می‌رسد هردوی این بازی‌ها به فروش بسیار خوب خود ادامه دادند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Capcom لیست عناوین Platinum خود را به‌روزرسانی کرد. این لیست مربوط به تمام بازی‌های آن‌ها با فروش بالای 1 میلیون واحدی و میزان دقیق فروش آن‌ها می‌شود که Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 هردو در این لیست حضور دارند.

Resident Evil 2 حالا به فروش 4.5 میلیون واحدی در سراسر جهان دست یافته و فقط نیم میلیون واحد دیگر تا رسیدن به نسخه اصلی که در سال 1998 عرضه شد فاصله دارد. در عین حال، Devil May Cry 5 تاکنون 2.5 میلیون واحد فروش جهانی داشته است.

Capcom انتظار دارد فروش قوی این دو بازی در آینده ادامه داشته باشد. Capcom طی یک پرسش و پاسخ در جلسه مالی این شرکت – که سودی قوی را گزارش کردند – گفت از طریق مواردی مانند تخفیف زدن نسخه‌های دیجیتال این بازی‌ها ممکن است به فروش بسیار بیشتری دست یابند. در نتیجه، این ناشر پیش‌بینی می‌کند عناوین Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 Remake تا پایان سال مالی جاری، یعنی تا 31 مارچ 2020، یک میلیون واحد دیگر فروش خواهند کرد.

این یعنی Resident Evil 2 Remake به فروش 5.5 میلیونی و Devil May Cry 5 را به 3.5 میلیون واحد خواهد رساند که مورد اول را به یک بازی پرفروش‌تر از عنوان اصلی خود و دومی را به پرفروش‌ترین نسخه کل فرانچایز خود تبدیل می‌کند.

بازی‌های Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس هستند.