Menu

فیلم مستقل Joker در اولین بازخوردها به عنوان یک “دستاورد سینمایی سطحِ بالا” و عنوانی “جاه‌طلب” توصیف شده است

همان‌طور که می‌دانید یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2019، فیلم Joker با بازی "واکین فنیکس" در نقش این شخصیت افسانه‌ای است. با اینکه فیلم در ماه اکتبر به صورت گسترده اکران خواهد شد، اما اولین اکران‌های آن در فستیوال فیلم ونیز در این ماه و فستیوال بین‌المللیِ فیلم تورنتو در ماه‌ آینده خواهد بود. اما اخیرا "کمرون بیلی"، یکی از رئسا و مدیر هنری فستیوال تورنتو فیلم Joker را دیده و کاملا عاشق آن شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، وی در مصاحبه‌ای با وبسایت Toronto Sun از واژه "معرکه" برای توصیف فیلم استفاده کرده و گفته که این فیلم لیاقت بزرگ‌ترین و بهترین سالن فستیوال را دارد. به گفته‌ی "بیلی"، داستان فیلم، که فاصله زیادی با کتاب‌های کامیک دارد، "واقعا اورجینال و تازه" است در حالی که فیلم برداری آن نیز بسیار هوشمندانه و دل‌نشین است.

"اول از همه باید بگویم که این فیلم معرکه است. پس باید در بزرگ‌ترین سالن ما اکران شود. فیلم Joker در مقایسه با فیلم‌های کامیک‌بوکی و مخصوصا خودِ شخصیت Joker کاملا متفاوت هستند. روایت فیلم براساس داستانی هیجان‌انگیز نیست و با وجود یکی از بهترین بازیگران سینمای مدرن یعنی "واکین فنیکس" در نقش اصلی، و هم‌چنین حضور چهره‌ای زیردست نظیر "رابرت دنیرو"، با بازی‌های بسیار خوبی روبرو هستیم."

"تم و مضمون فیلم نیز بسیار جالب بوده و رویکری خاص دارد. همان‌طور که می‌دانید داستان در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 جریان دارد و در جریان فیلم واقعا چنین چیزی را حس خواهید کرد. مطمئنا اشاراتی به فیلم‌های "مارتین اسکورسیزی" در آن خواهید دید و خب از نظر سینمایی و فیلم‌برداری نیز واقعا با عنوانی سطح بالا سروکار داریم. اگرچه‌ فیلم با موارد پوپولیستی سروکار دارد، اما بسیار جاه‌طلب است. "

"واکین فنیکس"، نامزد 3 دوره جوایز اسکار، در این فیلم در نقش شخصیت "آرتور فلک/جوکر" ایفای نقش می‌کند و بازیگرانی نظیر "رابرت دنیرو"، "زازی بیتز" و "فرانسیس کانروی" او را همراهی می‌کنند.

کارگردانی Joker نیز برعهده "تاد فیلیپس"، کارگران کمدی‌هایی نظیر The Hangover و Old School قرار دارد. وی چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که فیلم Joker هیچ اقتباس و برداشتی از کتاب‌های کامیک نکرده و با داستانی کاملا جدید و اورجینال سروکار داریم.

فیلم Joker در تاریخ 3 اکتبر 2019 (11 مهر) اکران خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.