Menu

تروی بیکر در رابطه با اعتراض طرفداران به ظاهر شخصیت‌ها در بازی Marvel’s Avengers: همیشه عده‌ای وجود دارند که ناراضی هستند

از زمانی که در E3 2019 به صورت رسمی از بازی Marvel’s Avengers رونمایی شد، برخی از طرفداران Marvel نظرات متفاوت و بسیاری پیرامون آن مطرح کردند؛ اکثر این نظرات پیرامون ظاهر شخصیت‌های بازی بوده و برخی بر این باورند که طراحی‌های Crystal Dynamics چندان خوب و مناسب قهرمان‌های Marvel نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از ComicBook، اخیر صداپیشه معروف صنعت بازی یعنی "تروی بیکر" که در Marvel’s Avengers نیز نقش "بروس بنر" یا همان Hulk را ایفا می‌کند، در مصاحبه‌ای در این مورد گفته که همیشه افرادی برای شکایت وجود دارند و عده‌ای همیشه ناراضی هستند.

"بیکر" که سابقه کار برروی بازی‌هایی نظیر The Last of Us و Bioshock Infinite را در کارنامه دارد، در این مصاحبه درمورد اعتراضات و انتقاداتِ پیرامون Marvel’s Avengers صحبت کرده و گفته که از دید او مردم بیش از حد واکنش نشان داده‌اند.

"همیشه افرادی برای انتقاد و شکایت وجود دارند مگر نه؟ زمانی که آن‌ها آخرین تریلر از بازی را منتشر کردند، سریعا جنجال و حواشی زیادی از سوی طرفداران ایجاد شد: چرا شبیه کریس ایوانس نیست؟ چرا شبیه رابرت داونی جونیور نیست؟ خب می‌دانید این شخصیت‌ها در اصل شبیه به چه افرادی هستند؟ این طراحی دقیقا شبیه به Iron Man و Captain America است. شما در حال نگاه‌کردن به بروس بنر هستید نه مارک روفالو! " (کریس ایوانس، رابرت داونی جونیور و مارک روفالو بازیگران این شخصیت‌ها در دنیای سینمایی Marvel هستند).

اظهارات "بیکر" بیشتر به اعتراضات به مدل‌های استفاده شده در داخل بازی پاسخ می‌دهد؛ بسیاری از مردم از آن جایی که این شخصیت‌ها را در فیلم‌های سینمایی Marvel چندین و چند بار مشاهده کرده‌اند، در ذهن خود مدل‌ها و ظاهری شبیه به بازیگران آن فیلم‌ها تصور کرده بودند و خب طبیعتا از آن جایی که بازی شباهتی با آن بازیگران نداشت، این اعتراضات و انتقادات به وجود آمد.

"بیکر" در ادامه اضافه کرد که "هیچ کاری نیست که آن‌ها بتوانند برای جلوزدن و بهتربودن از دنیای سینمایی Marvel انجام دهند. " پس تصمیم گرفته‌اند با Marvel’s Avengers روندی متفاوت در پیش گرفته و محصولی متفاوت ارائه کنند.

"این "بروس بنرِ" من است؛ این شخصی است که به معنای واقعی کلمه نیویورک را به آشوب کشید و نمی‌تواند خود را با عذاب وجدان وفق دهد. "

البته شایان ذکر است که بیشتر انتقادات بر مدل‌ها و طراحی‌های 2 شخصیت Captain America و Black Widow وارد بوده و شخصیت ایفاشده توسط "تروی بیکر" (Hulk) خیلی مورد هجمه قرار نگرفته است. حتی عده‌ای می‌گویند که انتقادات سبب شده تا طراحی‌های Black Widow تغییر کرده و اکنون با مدل اولیه این شخصیت روبرو نیستیم.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 15 می 2020 (26 اردیبهشت 1399) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.