Menu

مدیر سابق EA عقیده دارد Call of Duty به صورت تدریجی در حال شبیه‌شدن به سری Battlefield است

اخیرا "کیسی ال‌کاسی" مدیر ارشد بازاریابی تیم NiP در مسابقات eSports که پیش از این در EA به عنوان مدیر جهانی این شرکت فعالیت می‌کرده، پس از رونمایی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare در مصاحبه‌ای گفته که EA باید سری Battlefield را بهبود بخشیده و دستخوش تغییراتی بکند.

بر هیچ کس پوشیده نیست که Infinity Ward توانسته تاکنون نظرات زیادی را به سوی نسخه جدید Call of Duty جلب کند و عده‌ی بسیاری از هم‌اکنون منتظر عنوان Modern Warfare هستند. تمامی این توجهان سبب شده تا کارند سابق EA بگوید که زمان آن رسیده که EA با نسخه‌ای جدیدتر و بهبودیافته‌تر از سری Battlefield به نوعی پاسخ Call of Duty را بدهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، "ال‌کاسی" فکر می‌کند که Call of Duty با حالت 100 نفره بخش چندنفره بازی Modern Warfare به نوعی به سمت گیم‌پلی‌ـی شبیه به سری Battlefield پیش می‌رود در حالی که این بازی EA هم‌اکنون به جای گیم‌پلی بیشتر برروی گرافیک و جلوه‌های بصری بهتر تمرکز کرده است. "من می‌توانم تضمین کنم که Call of Duty با گذشت زمان کاملا شبیه به سری Battlefield خواهد شد. استودیو DICE باید پا پیش گذاشته و به جای تمرکز بیشتر برروی جلوه‌های بصری، گیم‌پلی را تغییر دهد. کارهای گرافیکی بس است؛ مردم بیشتر به گیم‌پلی اهمیت می‌دهند. "

به نظر می‌رسد این کارمند سابق EA عقیده دارد که Call of Duty اکنون با تغییر گیم‌پلی خود عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت و به صورتی مثبت سبب سورپرایزشدن طرفداران خواهد شد.

برای مدت زمانی بسیار، سری Call of Duty برروی نبردهایی با مقیاس کوچک و سریع تمرکز داشته در حالی که Battlefield از طرف دیگر بیشتر به دنبال ارائه‌ی حسی همه‌جانبه از جنگ و تجربیاتی با نقشه‌های وسیع و براساس مبارزه به کمک وسایل تقلیه بوده است. اگرچه، اکنون و با معرفی حالت 100 نفره Modern Warfare به نظر می‌رسد که Infinity Ward سرانجام در حال تغییردادن گیم‌پلی استاندارد سری COD و تبدیل آن به یک چیزی همانند سری Battlefield است.

بخش بتل‌رویال نیز در بازی وجود ندارد و کارگردان بخش چندنفره Modern Warfare یعنی "جو کوسوت" عقیده دارد که آن‌ها در بخش چندنفره Modern Warfare "برروی چیزهایی نظیر درستی و واقع‌گرایانه بودن اسلحه‌ها و در کل ارائه‌ی تجربه‌ای جدید و مفاوت تمرکز دارند. "

باید صبر کرد و دید که Call of Duty: Modern Warfare در هنگام عرضه چه عملکردی خواهد داشت و آیا خواهد توانست جواب انتظار بازیکنان و طرفداران را به درستی بدهد یا نه! این بازی در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.