Menu

تصاویر دو اپراتور بعدی Rainbow Six Siege لو رفت

تصاویر اپراتورهای بعدی بازی Rainbow Six Siege لو رفتند و تا حدودی نسبت به سایر شخصیت‌های جدی این عنوان تفاوت دارند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، این تصاویر توسط Eevim در Reddit لو رفت و سپس اینسایدر قابل اعتماد Siege در ResetEra یعنی Komora هم آن‌ها را تایید کرد.

این‌ها به احتمال بالا اپراتورهای جدید Rainbow Six Siege برای فصل سوم و سال چهارم هستند. تصاویر لو رفته آن‌ها رزولوشن نسبتا کمی دارد اما می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید:

این شخصیت‌ها نسبت به اپراتورهای دیگر Rainbow Six Siege حس و حال روشن‌تری دارند. هنوز نام آن‌ها را نمی‌دانیم اما به‌نظر می‌رسد نوعی جنگل هم در فصل بعدی وجود داشته باشد (شاید آمریکای جنوبی یا مرکزی؟). در تصویر اپراتور مرد می‌بینیم که او یک بمب را منفجر می‌کند و اپراتور مونث هم نوعی بت را در دست خود گرفته که بسیار حس و حال ایدیانا جونز/لارا کرافتی دارد.

هنوز مطمئن نیستیم این دو اپراتور چه ابزاری حمل می‌کنند اما طبق اطلاعاتی که قبلا لو رفته بود، احتمالا یکی از آن‌ها دارای قلابی است که با آن می‌تواند به دریچه‌ها و پنجره‌ها برسد و دیگری هم سپری مجهز به یک محفظه ویژه دارد که در صورت شکسته شدن از خودش آتش تولید می‌کند. طبق تصاویر لو رفته، احتمالا اپراتور مونث قلاب و اپراتور مذکر هم آن سپر را خواهند داشت.

بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس است. جزئیات رسمی از فصل سوم در دسترس نیست اما به احتمال زیاد در اوایل سپتامبر (نیمه دوم شهریور) شروع می‌شود پس منتظر اطلاعات بیشتر باشید.