Menu

تماشا کنید: از تصویر روی جلد، تاریخ عرضه و نسخه‌های مختلف بازی WWE 2K20 رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم، امروز کمپانی 2k به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان بخش زنان برند راو "بکی لینچ"(Becky Lynch) و قهرمان سابق کمربرند WWE "رومن رینز"(Roman Reigns) ستارگان روی جلد بازی WWE 2K20(تصویر زیر) می‌باشند. لینچ و رینز، نمایندگان WWE 2K20 برای کمپین بازاریابی جهانی آن با شعار “Step Inside”می‌باشند که از بازیکنان دعوت می‌کند تا وارد جهان WWE شده و با چالش‌های متنوع موجود و جدیدی در رینگ مجازی رو به رو شوند. همچنین، مشخص شد که WWE 2K20 در تاریخ 22 اکتبر(سه‌شنبه 30 مهر) بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد. بازیکنانی که نسخه‌های کالکتور و دیلاکس را خریداری نمایند، علاوه بر نسخه‌ی اصلی، جوایزی از جمله دسترسی به ستارگانی چون Chyna، شان مایکلز، هالک هوگن، Mankind و The Rock را دریافت خواهند کرد.

یکی لینچ درمورد انتخاب شدن به عنوان ستاره‌ی روی جلد بازی گفت:"دوران ورزشی من درباره‌ی کنار زدن موانع و انجام چیزهایی است که هیچ کس تاکنون انجام نداده است. قرار گرفتن بر روی کاور بازی ویدئویی WWE 2K20 به عنوان اولین سوپراستار زن نیز از این قاعده مستثنی نیست."

رومن رینز نیز در این مورد گفت:"به عنوان یک گیمر، قرار گرفتن بر روی کاور WWE 2K20 در کنار بکی لینچ و پیوستن به ستارگانی چون جان سینا و The Rock یک دستاورد شخصی و ورزشی برای من محسوب می‌شود."

تریلر لایو اکشن رونمایی از WWE 2K20 را در زیر می‌توانید تماشا و یا دانلود کنید. طی این ویدئو، در ابتدا شاهد حضور ستارگان سابق مانند استان کولد استیو آستن، هالک هوگن و شان مایکلز در کنار ستارگان حال حاضر WWE مانند شیمس، براون استرومن و منیجر مشهور این برند پاول هیمن هستیم که ناگهان بکی لینچ از طریق خراب کردن سقف! وارد این مهمانی شده، باعث تعجب همه می‌شود و در نهایت به رومن رینز می‌پیوندد.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

WWE 2K20 بازخوردهای بازیکنان را در نظر گرفته و شامل گیم‌پلی‌ای روان‌تر و تنوع مدهای محبوب سری می‌باشد. بخش داستانی بازی که این بار 2K Showcase: The Women’s Evolution نام‌گذاری شده است، دوران ورزشی چهار دیوای شناخته‌ شده‌ی کمپانی یعنی قهرمان برند راو "یکی لینچ"، قهرمان برند SmackDown"بیلی"، ساشا بنکس و شارلت فلیر را دنبال خواهد کرد. کنترل‌های بازی نیز آسان‌تر خواهند شد تا بازیکنان جدید بتوانند راحت‌تر وارد دنیای این فرنچایز بشوند و بازیکنان باتجربه‌ نیز همچنان از چالش‌های آن لذت ببرند.

علاوه بر این، بازیکنان WWE 2K20 قادر خواهند بود تا به عنوان ورزشکار مرد یا زن در بخش MyCAREER و مسابقات Mixed Tag به رقابت بپردازند. یکی از بخش‌های محبوب نسخه‌ی قبل یعنی WWE Towers نیز با چالش‌های جدید از جمله یک Tower داستانی با محوریت دوران ورزشی Roman Reigns بازخواهد گشت.

بخش جدیدی با عنوان WWE 2K20 Originals نیز در نظر گرفته شده و قرار است به عنوان یک محتوای الحاقی برای بخش 2k Showcase بعد از عرضه‌ی بازی به آن اضافه شود. هر کدام از WWE Originalها، دنیای قابل تجربه و تم مخصوص به خود را خواهند داشت. چزئیات این بخش که احتمالا پولی می‌باشد، در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

معاون بازاریابی کمپانی 2K "کریس سیند" در مورد نسخه‌ی جدید و ستارگان روی کاور آن می‌گویی:"بکی لینچ و رومن رینز، ستارگانی با اراده‌ی محکم، دارای شور و اشتیاق قراوان و عزم راسخ در دنیای WWE می‌باشند. آن‌ها، روح و معنی WWE 2K20 که قرار است تا تغییرات خواسته شده‌ی طرفداران ما را معرفی کند، هستند. آن‌ها خواستار ازائه‌ی بخش داستانی و My Careere بخش زنان بودند و ما قرار است تا آن‌ها را در کنار کنترل‌های روان و ساده‌تر و بخش جدید 2K Originals به بازیکنان ارائه دهیم. بی‌صبرانه منتظر انتشار جزئیات بیشتر در آینده‌ای نزدیک هستیم."

اما جزئیات نسخه‌های گران قیمت بازی نیز به اشتراک گذاشته شدند:

نسخه‌ی دیلاکس(Deluxe Edition)

این نسخه به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی منتشر خواهد شد. بازیکنانی که WWE 2K20 Deluxe Edition را خریداری نمایند به آیتم‌های زیر دسترسی خواهند داشت:

  • کپی بازی ویدئویی WWE 2K20 با بسته‌بندی دیلاکس
  • Accelerator: خریداران این نسخه به تمامی محتویات بازشدنی در زمان عرضه دسترسی خواهند داشت.
  • 25 امتیاز attribut اضافی و 8 عدد اسکیل اضافی برای بخش My Career. همچنین، 25000 امتیاز شروع، 15 بوست مجانی، 2000 توکن مجانی و 400 توکن دسلاکس.
  • کارکترهای قابل بازی اضافی مانند Chyna، هالک هوگن، The Rock و Mankind

جزئیات بیشتر در مورد این نسخه در آینده اعلام خواهد شد.

نسخه‌ی کالکتور(Collector Edition)

  • کپی بازی ویدئویی WWE 2K20 با بسته‌بندی دیلاکس
  • Accelerator: خریداران این نسخه به تمامی محتویات بازشدنی در زمان عرضه دسترسی خواهند داشت.
  • 25 امتیاز attribut اضافی و 8 عدد اسکیل اضافی برای بخش My Career. همچنین، 25000 امتیاز شروع، 15 بوست مجانی، 2000 توکن مجانی و 400 توکن دسلاکس.
  • کارکترهای قابل بازی اضافی مانند Chyna، هالک هوگن، The Rock و Mankind
  • رینگ انحصاری برند SmackDown بین سال‌های 2002 تا 2008
  • نشان و دست‌خط اختصاصی یکی از اقسانه‌های برند SmackDown(کرت انگل، ری میستریو یا Edge)

در پایان، دیدگاه و نظر شما در ارتباط با WWE 2K20 چیست؟