Menu

Cyberpunk 2077 به مانند The Witcher 3 یک بازی کارتی نخواهد داشت

موفقیت Gwent در The Witcher 3: Wild Hunt باعث شده طرفداران فکر کنند CD Projekt RED چیزی شبیه به آن را در Cyberpunk 2077 تکرار خواهد کرد. Gwent در The Witcher 3، یک بازی کارتی کامل به محبوبیت غیر منتظره‌ای میان بازیکنان دست یافت، تا جایی که CD Projekt RED یک بازی جداگانه از آن ساخت و بر همین اساس برخی متصور شدند Cyberpunk 2077 چنین چیزی خواهد داشت. در حقیقت CD Projekt RED اصلا نیازی به طراحی یک بازی کارتی جدید ندارد چون دنیای سایبرپانک شامل Netrunnerها به عنوان بازی کارتی مخصوص می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، با این وجود که CD Projekt RED حتی یک بازی کارتی جداگانه از Cyberpunk به نام Afterlife را منتشر منتشر می‌کند، اما در دنیای خود Cyberpunk 2077 شاهد بازی کارتی نخواهیم بود. رافال جکی از استودیوی CD Projekt RED یک‌بار برای همیشه در Reddit واضح ساخت Cyberpunk 2077 بازی کارتی، Netrunner یا مواردی شبیه به آن ندارد. او گفت:

"از همه عذر خواهی می‌کنم اما ما به هیچ‌ عنوان بازی کارتی Netrunner یا چیزی مثل آن را نمی‌سازیم. خود من طرفدار این نوع بازی‌ها هستم اما ما تصمیم گرفتیم چیزی جدید و مستقل خلق کنیم. برنامه‌ای برای افزودن بازی کارتی در Cyberpunk 2077 نداریم."

این بازی در تاریخ 28 فروردین 1399 بر روی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.