Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شد؛ ادامه‌ی صدرنشینی Fire Emblem: Three Houses

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gameindustry، ساعتی پیش جدول فروش منطقه‌ی بریتانیا برای هفته‌ی منتهی به 3 آگوست منتشر شد که Fire Emblem: Three Houses موفق شد تا برای بار دوم، صدرنشین شود. صدرنشینی متوالی این عنوان نقش‌آفرینی ژاپنی کمی دور از انتظار بود، زیرا فروش بازی‌های این سبک در خارج از ژاپن، با کاهش شدیدی در هفته‌های دوم به بعد رو به رو می‌شوند. فروش Three Houses نسبت به هفته‌ی گذشته به اندازه‌ی 60 درصد کاهش داشت که برای کمپانی Nintendo خیلی ناامیدکننده نیست.

Madden NFL 20 تنها تازه وارد این هفته بود که کار خود را با کسب رتبه‌ی پنجم آغاز کرد. Wolfenstein: Young Blood نیز با تجربه‌ی 61 درصدی افت فروش نسبت به هفته‌ی گذشته، از رتبه‌ی دوم به رتبه‌ی هشتم تنزل یافت.

در کل، اوضاع بازار بازی‌های ویدئویی در بریتانیا خیلی به سامان نیست و فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه سال گذشته، 15 درصد افت پیدا کرده است. جدول ده بازی پرفروش در منطقه‌ی بریتانیا در هفته‌ی منتهی به 3 آگوست را در زیر مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است که در این رده‌بندی، تنها فروش نسخه‌های فیزیکی در نظر گرفته می‌شود.

عنوان این هفته هفته‌ی گذشته
Fire Emblem: Three Houses 1 1
FIFA 19 2 5
Crash Team Racing Nitro-Fueled 3 3
Super Mario Maker 2 4 4
Madden NFL 20 5 ورودی تازه
Grand Theft Auto V 6 7
Mario Kart 8: Deluxe 7 8
Wolfenstein:Youngblood 8 2
Super Smash Bros Ultimate 9 12
Minecraft 10 11