Menu

سازندگان Concrete Genie تنظیمات دسترسی جدیدی را به درخواست طرفدار معلول به بازی اضافه کردند

سازنده‌ی بازی Concrete Genie یعنی استودیوی Pixelopus با اضافه کردن نوع جدیدی از کنترل در بازی، باعث خوشحالی یکی از طرفداران شده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Playstationlifestyle، ماجرا از این قرار است که ذر ماه ژوئن، کاربر توئیتر Cherry Rae گفته بود که نمی‌تواند به دلیل کنترل‌های حرکتی Concrete Genie نمی‌تواند آن را تجربه کند:

" من به دلیل اینکه نمی‌توانم Concrete Genie را به دلیل کنترل‌ حرکتی(منظور حرکت دسته‌ی Dualshockers 4 برای نقاشی کشیدن در بازی می‌باشد) آن تجربه کنم، ناامید و دل شکسته هستم. امکان این وجود دارد که بدون کنترل حرکتی(Motion Control) بتوان در بازی نقاشی کرد؟ من بسیار برای بازی هیجان‌زده بودم، اما کنترل‌ حرکتی باعث درد و صدمه‌ی زیادی در من می‌شود. همچنین به دلیل معلولیت، برایم خیلی دشوار است تا این کار را دقیق انجام دهم. لطفا به من بگویید که من هم می‌توانم بازی را تجربه کنم."

پس ار به اشتراک گذاشتن این پست، استودیوی PixelOpus نیز اینگونه پاسخ داد:

"سلام شری. ممنون برای برقراری ارتباط. ما بازخوردهای مشابهی طی این هفته از سایر گیمرها نیز دریافت کردیم. ما به استودیو بازخواهیم گشت و سعی می‌کنیم تا استیک سمت راست(R) را برای نقاشی کشیدن به بازی اضافه کنیم. ما قصد داریم تا جایی که تیم کوچکمان می‌تواند، به مردم برای بازی کردن کمک کنیم."

پس از گذشت مدتی نیز PixelOpus این کار را انجام داد و پست زیر را منتشر کرد:

"سلام شری. متاسفیم که پاسخ دادن به این رشته توئیت، زمان زیادی برد. حالا، Concrete genie گزینه‌ی کنترل با استیک راست(R) را در قسمت گزینه‌های دسترسی دارد و به شما اجازه می‌دهد تا حساسیت آن را تنظیم کنید. ما امیدواریم که این کار به شما کمک کند تا بازی ما را در زمان عرضه تجربه کنید."

به تازگی از مزایای پیش‌خرید بازی رونمایی شد که می‌توانید آن‌ها را از طریق این لینک مشاهده کنید. Concrete Genie در تاریخ 8 اکتبر(16 مهر) در آمریکای شمالی و 9 اکتبر در اروپا به صورت انحصاری توسط Sony بر روی PS4 منتشر می‌شود.