Menu

کمپ کردن در بخش چندنفره Call of Duty یک استراتژی پایدار و مناسب خواهد بود

کمپ کردن در گذشته بخش بزرگی از بخش چندنفره Call of Duty بود اما نسخه‌های اخیر این سری بازیکنان را وادار می‌کردند تا بازیکن حتما برای موفقیت در بازی مدام در حال حرکت و تغییر مکان باشد. با این حال، استودیوی Infinity Ward دوباره می‌خواهد با Call of Duty: Modern Warfare شرایط را مثل قبل سازد. در واقع آن‌ها قصد دارند تمام سبک بازی‌ها از جمله کمپ کردن را در بخش چندنفره قرار دهند البته همچنان کسانی که علاقه‌ای به کمپ کردن و مخفی شدن ندارند، می‌توانند در بخش چندنفره Modern Warfare هم سبک هجومی و Run And Gun را پیش بگیرند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، نقشه‌های Modern Warfare بر خلاف نسخه‌های اخیر این سری که طراحی 3 خطی داشتند، گسترده‌تر و وسیع‌تر خواهند بود البته سازندگان گفته‌اند رویکرد نقشه‌ها مخلوط هستند یعنی باز هم بعضی نقشه‌ها طراحی 3 خطی دارند ولی برخی نقشه‌ها هم طراحی پیچیده‌تری خواهند داشت.

با این وجود، ممکن است برخی بازیکنان هاردکور و حرفه‌ای از اینکه تاکید بیشتری روی کمپ کردن در بخش چندنفره Modern Warfare شده، ناراحت شوند اما هنوز تعداد زیادی هم هستند که با وجود عدم علاقه‌شان به کمپ کردن، خوشحالند که می‌بینند Infinity Ward سبک بازی‌های بسیار بیشتری در بخش چندنفره اعمال کرده است.

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر 2019 (جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸) برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.