Menu

تروی بیکر: شما برای The Last of Us Part 2 آماده نیستید

بدون هیچ شکی، The Last of Us: Part 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌های نسل هشتم می‌باشد که هنوز هیچگونه تاریخ عرضه‌ای برای آن توسط سونی یا استودیوی ناتی‌داگ تایین نشده است. مدت زمان زیادی(از سال 2016) است که طرفداران برای انتشار بازی انتظار می‌کشند و "تروی بیکر" که در این مجموعه به جای کارکتر جول، ایفای نقش می‌کند با گفتن اینکه:"The Last of Us Part 2 جاه‌طلبانه‌ترین بازی خلق شده توسط ناتی‌داگ است" باعث شد تا این انتظار از قبل نیز سخت‌تر شود. اما جمله‌ی مذکور تنها چیزی نبود که این آمریکایی 43 ساله درباره‌ی بازی گفت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، طی پنلی در رویداد کامیک‌کان شهر منچستر، بیکر کمی بیشتر درباره‌ی The Last of Us Part 2 گفت:"همه چیز در این بازی و نمایش‌های آن با صد در صد دقت ساخته و به صورت با قاعده انتخاب و برگزیده شده است. تمام چیزی که می‌توانم به شما بگویم این می‌باشد که به اندازه‌ای که مصرانه خواهان تجربه‌ی The Last of Us: Part 2 می‌باشید، آماده نیستید."

حدود 14 ماه از آخرین تریلر The Last of Us: Part 2 می‌گذرد و از آن زمان، هیچگونه خبری به صورت رسمی منتشر نشده و تمام موارد پیرامون بازی، مربوط به شایعات می‌باشند. این عنوان به صورت انحصاری برای PS4 در دست ساخت می‌باشد.