Menu

Cyberpunk 2077 حالت New Game Plus خواهد داشت

اینکه جدیدترین پروژه‌ی استودیوی CD Projekt Red یعنی Cyberpunk 2077 حاوی مد New Game Plus خواهد بود یا نه، سوال بسیاری از طرفداران می‌باشد و حال، پاسخ آن به صورت رسمی داده شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، این خبر توسط مجله‌ی PSX XTREME که به تازگی با توسعه‌دهندگان این عنوان نقش‌آفرینی گفت‌و‌گو داشته، به اشتراک گذاشته شده است. از طریق این گفت‌و‌گو، PSX XTREME با انشار مقاله‌ای، اطلاعات زیادی از جدیدترین بازی سازندگان مجموعه‌ی The Witcher منتشر کرده است. بر اساس این مقاله، مد New Game Plus در Cyberpunk 2077 وجود خواهد داشت و استودیوی CD projekt Red هم‌اکنون مشغول کار بر روی آن می‌باشد. همچنین، اینکه حالت New Game Plus در زمان لانچ در دسترس خواهد بود یا بعدا از طریق آپدیت به بازی اضافه خواهد شد یا نه، هنوز مشخص نیست. البته، با در نظر گرفتن اینکه هنوز چندین ماه با زمان عرضه‌ی Cyberpunk 2077 فاصه داریم، می‌توان انتظار داشت تا مد مذکور در زمان لانچ در دسترس باشد.

به تازگی، اطلاعات جدیدی از سیستم لوت، روابط و مناطق خارج از NIGHT CITY در بازی CYBERPUNK 2077 منتشر شد که می‌توانید آن‌ها را از طریق این لینک دنبال کنید. این بازی در تاریخ 28 فروردین 1399 بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.