Menu

Borderlands 3 بسیار بزرگتر از نسخه‌ی دوم می‌باشد؛ بازی محتویات بسیاری دارد

Borderlands 2 در سال 2012 منتشر شد و نسبت به زمان خودش، بازی بسیار بزرگی به حساب می‌آمد. حال پس از گذشت 7 سال، قرار است تا نسخه‌ی سوم، ماه آینده در دسترس قرار گیرد و شاید برای برخی این سوال پیش آمده باشد که بازی، چه‌قدر نسبت به نسخه‌ی قبلی بزرگ‌تر شده است؟

در همین رابطه و به گزارش پردیس‌گیم، به تازگی تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Borderlands 3 "آنتونی نیکلسن" در گفت‌و‌گویی با وبسایت Gamingbolt درباره‌ی محتویات بازی و مقایسه‌ی آن با نسخه‌ی دوم گفته است:

"بازی، بسیار بزرگتر از Borderlands 2 می‌باشد و انواع مختلفی از ماموریت‌های فرعی و البته ماموریت‌های اصلی در دسترس خواهند بود. سپس، چالش‌های مختلفی نظیر شکار دشمنان و چالش‌های گروهی نیز در نظر گرفته شده‌اند. موارد بسیاری برای انجام دادن در Borderlands 3 وجود دارد که نمی‌توانم تمام آن‌ها را بیان کنم. همچنین، اکتشاف، مبارزه با باس‌ها و از این قبیل نیر در بازی وجود خواهد داشت. در نتیجه، Borderlands 3 محتویات بسیاری خواهد داشت."

اخیرا، شخصیت جدیدی به نام Moze معرفی شد که تریلر مربوط به او را می‌توانید از اینجا تماشا کنید. Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر(جمعه22 شهریور) بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.