Menu

تماشا کنید: 60 دقیقه از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds + اسکرین‌‌شات‌هایی جدید

همان‌طور که می‌دانید The Outer Worlds، نقش‌آفرینی جدید استودیو Obsidian Entertainment که سابقه کار برروی بازی‌هایی نظیر Star Wars Knights of the Old Republic 2 ،Fallout New Vegas و Pillars of Eternity را در کارنامه دارد، چند ماه دیگر عرضه خواهد شد. از همین رو بخشی از بازی در اختیار وبسایت‌های مطرح قرار گرفته و PC Gamer نیز نمایشی 60 دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی منتشر کرده که در آن شاهد لحظه‌هایی جالب و هیجان‌انگیز هستیم.

به گزارش پردیس‌گیم، منتقد PC Gamer در کنار این ویدئو نظر خود را نیز در مورد بازی براساس این نسخه پیش نمایش منتشر کرده که در زیر بخشی از آن را مشاهده می‌کنید:

بازی همانند Fallout 4 خوب ولی خب کمی تاریخ گذشته به نظر می‌رسد. نورپردازی بسیار ساده بوده و فاصله بسیار زیادی تا چشم‌گیر بودن دارد. هوش مصنوعی دشمنان و دوستان نیز گاهی اوقات بسیار بد عمل کرده و سبب می‌شود تا آن‌ها دست به کارهایی احمقانه بزنند. دنیای بازی نیز به دلیلی نامشخص بسیار خالی به نظر رسیده و انگار کسی در دنیا نیست. البته خب مشخصا این نسخه،‌ مصحول نهایی نیست ولی باز هم در کل The Outer Worlds در این پیش‌نمایش منتشر شده چندان خوب نیست.

هماهنگی صدا و تصویر شخصیت‌ها نیز تا خوب فاصله بسیاری دارد؛ اگرچه انیمیشن‌ها خوب هستند و بدون شک از بسیار از بازی‌های اخیر عملکرد بهتری دارند. اما امیدوارم ویژگی Field of View در بازی نهایی بهبود یابد چرا که FOV کنونی تنهای در صورتی مناسب است که ماهی باشید!

مکانیک‌های تیراندازی بازی بسیار خوب پیاده‌سازی شده‌اند اگرچه مبارزات تن‌به‌تن و از نزدیک بسیار ساده هستند. خوشبختانه داستان وشخصیت‌ها جایی هستند که بازی می‌تواند روی اصلی خود را نشان دهد. البته نام‌ها کمی قدیمی هستند ولی خب باز هم با شخصیت‌هایی جالب و سرگرم‌کننده سروکار داریم.

در کل به نظرم اگر این بازی در سال 2015 عرضه می‌شد فروش و عملکردی بسیار بهتری می‌توانست داشته باشد؛ امیدوارم Obsidian بتواند تغییرات لازم را در بازی اعمال کرده و همانند دیگر عناوین این استودیو بتوانیم عنوانی لذت‌بخش را تجربه کنیم.

در کنار این نمایش 60 دقیقه‌ای اسکرین‌شات‌های جدیدی نیز از بازی منتشر شده که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی The Outer Worlds در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برروی کنسول‌های PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.