Menu

Remedy سیستم مورد نیاز ضعیف‌تری را برای تجربه عنوان Control بر روی PC اعلام کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، بعد از واکنش‌های انتقادی طرفداران به سیستم مورد نیاز قدرتمندی که استودیو Remedy چندی پیش برای تجربه عنوان مورد انتظار خود یعنی Control بر روی PC اعلام کرد، این استودیو فنلاندی تصمیم به اصلاح مشخصات اعلام شده گرفت و امروز سیستم مورد نیاز جدیدی را اعلام کرد که از نظر قدرت سخت افزاری نسبت به سیستم مورد نیاز قبلی ضعیف‌تر است. به تایید Remedy سیستم مورد نیاز Control بازنگری شده و مشخصات جدید نهایی بوده و تغییر نخواهد کرد. باید امیدوار باشیم که دلیل ضعیف‌تر شدن سیستم مورد نیاز جدید نسبت به مشخصات قبلی، بهینه‌سازی بازی بوده باشد و نه صرفا واکنشی به انتقادات.

Remedy در سیستم پیشنهادی قبلی گرافیک‌ Nvidia GeForce GTX 1080Ti یا یک AMD Radeon VII را برای اجرای بهینه بازی توصیه کرده بود. اما اکنون در مشخصات جدید می‌بینیم که این تیم گرافیک‌های NVIDIA GeForce GTX 1660/1060 و AMD Radeon RX 580 را جایگزین کرده است.

برای تجربه بازی با جلوه‌های RTX نیز Remedy در مشخصاتی که پیش از این اعلام شد، NVIDIA GeForce RTX2080 را توصیه کرده بود اما بر اساس مشخصات جدید گرافیک NVIDIA GeForce RTX2060 برای تجربه Control با جلوه‌های Ray tracing کفایت می‌کند.

متاسفانه Remedy همچنان جزئیات کیفیت اجرایی بازی بر روی مشخصات اعلام شده را مشخص نکرده است به همین دلیل نمی‌دانیم که مشخصات اعلام شده برای اجرای بازی بر روی چه رزولوشن و با چه نرخ فریمی مناسب می‌باشند.

Control در تاریخ 27 اوت (سه‌شنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۸) از طریق Epic Games Store برای PC در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه با جزئیات مشخصات سیستم مورد نیاز نهایی این بازی همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز:
سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 7
پردازنده: Intel Core i5-4690 / AMD FX 4350
میزان حافظه مورد نیاز: 8GB
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 280X
دایرکت ایکس: نسخه 11
سیستم پیشنهادی:
سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 10
پردازنده: Intel Core i5-7600K / AMD Ryzen 5 1600X
میزان حافظه مورد نیاز: 16GB
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1660/1060 / AMD Radeon RX 580
دایرکت ایکس: نسخه 11 و 12
برای جلوه های Ray-Tracing: گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060
امکانات دیگر: پشتیبانی از مانیتورهای صفحه عریض 21:9، کنترل‌های قابل شخصی‌سازی، فریم ریت آزاد، پشتیبانی از G-Sync و Freesync