Menu

بازیگر نقش Cortana و دیگر شخصیت‌ها و هم‌چنین تاریخ پخش سریال Halo مشخص شدند

زمانی که صحبت‌های فیلم‌ها و پروژه‌های تلوزیونی مبتنی بر بازی‌های ویدئویی می‌شود، کمتر پروژه‌ای پیدا می‌شود مدت زمان تولید و توسعه آن به اندازه سریال تلوزیونی Halo طول کشیده باشد. این سری محبوب و شوتر که در ابتدا قرار بود فیلمی براساسش ساخته شود ولی بعد‌ها Showtime اقتباس تلوزیونی آن را تایید کرد، اخیرا بازیگر نقش Cortana و هم‌چنین دیگر شخصیت‌ها را مشخص کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، شبکه Showtime ساعاتی پیش به صورت رسمی تایید کرد که "ناتاشا مک‌الهون" (با سابقه بازی در Californication و The First) برای بازی در 2 نقش دکتر کاترین هالسی و هم‌چنین دوست و همراه Master Chief یعنی Cortana انتخاب شده است.

علاوه بر انتخاب "مک‌الهون"، Showtime اعلام کرد که "بوکیم وودباین" (Fargo) نیز برای ایفای نقش Soren-066، "یک سرباز در تلاش برای نجات بشریت" و فردی که بعد‌ها با Master Chief دچار کشمکش خواهد شد در سریال حضور خواهد داشت.

از دیگر بازیگران انتخا‌ب‌شده می‌توان به "شابانا آزمی"، "بنتلی کالو" و "کیت کندی" اشاره کرد. آزمی نقش‌ دریاسالار مارگارت پارنگوسکی (رئیس اداره اطلاعات نیروی دریایی) و دیگر بازیگران در نقش سرباز‌های اسپارتان و در کنار Master Chief ایفای نقش خواهند کرد.

معاون شبکه‌های Showtime یعنی "گری لوین" نیز در مصاحبه‌ای پیرامون این معرفی‌ها گفته که آن‌ها قصد دارند در با این سریال رضایت حداکثری طرفداران سری Halo را به دست آورند: "خبر خوب این است که ما در روند توسعه سریال همکاری بسیار نزدیکی با استودیو 343Industries داریم. و آن‌ها نیز به ما در توسعه سریال مخصوصا اینکه از حدومرزهای داستانی سری Halo عبور نکنیم، کمک شایانی می‌کنند. ما به پروژه خود و راهی که در پیش گرفته‌ایم، اعتماد و اطمینان کامل داریم. "

براساس اطلاعات منتشرشده توسط Variety، تولید سریال تلوزیونی Halo از پاییز امسال در شهر بوداپست آغاز شده و خود سریال نیز احتمال زیاد در 3 ماهه اول سال 2021 پخش خواهد شد. تاکنون تایید شده که فصل اول حاوی 9 قسمت خواهد بود و "پاول شرایبر" (American Gods) نیز نقش اسپارتان افسانه‌ای، Master Chief را ایفا خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.