Menu

تماشا کنید: نمایشی از حالت واقع‌گرایانه آنلاین بسیار جالب Call of Duty: Modern Warfare

شرکت Activision روز گذشته تایید کرد بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare یک حالت واقع‌گرایانه (Realism) خواهد داشت. این حالت واقع‌گرایانه مناسب طرفداران سری عناوین GRAW و بازی‌های شوتر واقع‌گرایانه است و به‌نظر یکی از بهترین بخش‌های Modern Warfare باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، در بخش‌های آنلاین نسخه‌های قبلی Call of Duty هنگام شلیک به دشمن، صدا یا نشانه‌ای ایجاد می‌شد که تیر شما به او اصابت کرده یا زمان کشته شدن دشمن توسط شما، علامتی روی صفحه به نمایش در می‌آمد اما جزئیات حالت واقع‌گرایانه Modern Warfare حاکی از آنند دیگر خبری از این موارد نخواهد بود و شما متوجه نمی‌شوید آیا تیرهای شما به دشمن اصابت کرده یا موفق به کشتن‌شان شده‌اید یا خیر. فقط باید خودتان به محلی که دشمن در آن حضور داشت بروید تا مطمئن شوید مرده یا قصد گول زدن شما را دارد. تمام Headshotها مرگ‌بار خواهند بود و فقط با اصابت چند گلوله به سایر بخش‌های بدن، دشمنان کشته می‌شوند.

نکته جالب دیگر این بخش آن است که در نقشه شب یا تاریک، امکان شلیک به منبع نور و چراغ‌ها وجود دارد بنابراین دشمن برای دیدن شما باید حتما دوربین دید در شب را به کار گیرد و هنگام این کار امکان نشانه‌گیری دقیق نخواهد داشت.

Gunplay و گیم‌پلی در این حالت واقع‌گرایانه تغییراتی اساسی به خود دیده‌اند. همچنین هندلینگ سلاح‌ها نسبت به بازی‌های قبلی Call of Duty واقع‌گرایانه‌تر خواهد بود.

در ادامه می‌توانید نمایشی از گیم‌پلی این حالت را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر 2019 (جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸) برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.