Menu

کارگردان Mortal Kombat 11 به نمایش تریلر Nightwolf در Evo 2019 اشاره می‌کند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، رئیس استودیوی NetherRealm یعنی اد بون در صفحه توئیتر خود اشاراتی به اخبار Mortal Kombat در همایش Evo داشته است. برای مدتی می‌دانستیم که Nightwolf شخصیت جدید بعدی Mortal Kombat 11 خواهد بود و ظاهرا توئیت جدید بون تایید می‌کند که او به‌زودی به بازی می‌آید.

Nightwolf اولین‌بار در Mortal Kombat 3 حضور یافت. او یک شمن است که سازگاری کامل با جهان معنوی دارد. چنین چیزی به او اجازه ساخت سلاح‌هایی از انرژی روح خالص را می‌دهد. Nightwolf در Mortal Kombat 2011 یک شخصیت اصلی قابل بازی بود و در کنار مبارزان Earth علیه سایبورگ‌های Lin Kuei می‌جنگید و در نهایت برای نابودی Sindel خود را فدا کرد. او در Mortal Kombat X به عنوان یک Revenant بازگشت و وادار به مبارزه با متحدین قبلی خود شد.

ظاهر او در Mortal Kombat 11 به شکل Nightwolf پیرتر طراحی شده که البته با توجه به معرفی Kombat Kids در Mortal Kombat X و بازه زمانی که داستان این سری در آن نسخه سپری کرده، چنین امری منطقی است. با این وجود، Nightwolf همچنان حالت باابهتی دارد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر گیم‌پلی و حرکات او در بازی هستند.

از آنجا که تریلر Nightwolf برای همایش Evo تایید شده، انتظار می‌رود شخصیت‌های دیگری هم معرفی شوند. Spawn هم یکی دیگر از مبارزانی است که به‌زودی به Mortal Kombat 11 اضافه می‌شود و به احتمال زیاد چیزهایی هم از او خواهیم دید. بعید به‌نظر می‌رسد دو شخصیت نهایی دیگر را ببینیم.

Evo 2019 از روز 2 الی 4 آگوست (11 الی 13 مرداد) برگزار خواهد شد.