Menu

Suda51 برای ساخت بازسازی No More Heroes 1 & 2 بر روی PS4، با Marvelous در حال مذاکره است

در دهه گذشته سری بازی No More Heroes رابطه عجیب و غریبی با کنسول PlayStation داشته است. No More Heroes: Heroes' Paradise بعد از گذشت چند سال از انتشار اولیه بر روی Nintendo Wii، سرانجام بر روی PS3 منتشر شد اما هیچوقت شاهد دومین نسخه از این سری بر روی پلتفرم‌های سونی نبودیم. حال، تیم توسعه برنامه دارد اسپین‌آف این سری یعنی Travis Strikes Again: No More Heroes را اواخر امسال بر روی PS4 عرضه کند اما به نظر می‌رسد طرفداران این کنسول باید منتظر بازی‌های بیشتری از سوی Suda51 باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از دنگِکی آنلاین، Suda51 در مصاحبه‌ای با این منبع اعلام کرد، شانس خوبی برای انتشار دو بازی اول از سری No More Heroes به صورت بازسازی شده بر روی PS4 وجود دارد. او در این باره توضیح داد:

"ما در حال حاضر در این باره با Marvelous مراحل مذاکره را طی می‌کنیم. احتمالاََ رونمایی رسمی به زودی رخ دهد."

این خبر بسیاری خوبی برای دارندگان PS4 می‌باشد چرا که سرانجام می‌توانند تجربه کاملی از سری No More Heroes داشته باشد اما قضیه در مورد No More Heroes 3 کمی پیچیده می‌شود. در حال حاضر این عنوان یک انحصاری Nintendo Switch می‌باشد اما اگر در آینده خبر پورت آن بر روی PS4 یا PS5 را بشنویم چندان شگفت زده نخواهیم شد چرا که تیم سازنده بعد از مدتی بازی‌های خود را به پلتفرم‌های مختلف می‌برد.