Menu

اطلاعات جدیدی از بازی انحصاری Concrete Genie منتشر شد؛ از قیمت و زمان عرضه تا پشتیبانی از رزولوشن 4k

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، استودیوی PixelOpus تایید کرد که بازی Concrete Genie در تاریخ 8 اکتبر(16 مهر) در آمریکای شمالی و 9 اکتبر در اروپا به صورت انحصاری بر روی PS4 منتشر می‌شود. علاوه بر این، Concrete Genie با برچسب 24.99 یورویی/29.99 دلاری عرضه خواهد شد. سازندگان گفته‌اند که می‌خواستند تا جای ممکن، افراد بیشتری بازی را تجربه کنند و به همین دلیل، قیمت پایین‌تری را برای آن انخاب کردند.

همچنین، هم‌اکنون می‌توان Concrete Genie را از طریق فروشگاه Playstation پیش‌خرید کرد و پاداش انجام این کار، دریافت ست آواتار و یک تم پویا از بازی می‌باشد. کتاب‌هنری دیجیتالی، موسیقی‌های دیجیتالی بازی و تم پویای Lighthouse نیز مزایای نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس(Digital Deluxe) که با قیمت 34.99 یورو/39.99 منتشر می‌شود، خواهند بود.

در رابطه با تکنولوزی HDR، کارگردان بازی "دام رابیلیارد" اعلام کرد که Concrete Genie در زمان عرضه از آن پشتیبانی نخواهد کرد:"یکی از جنبه‌های دشوارِ یک تیم توسعه‌دهنده‌ی کوچک بودن این است که شما محبورید بین گزینه‌های مختلف، مهم‌ترین را انتخاب نمایید. هنگام کار با ps4 pro ما حجم مشخصی از تراشه‌ها را برای مصرف در اختیار داشتیم و به گزینه‌های پیش‌رویمان نگاه می‌کردیم. ایا باید حالت 4k را انتخاب کنیم؟ یا پشتیبانی از حالت HDR واقعی را به بازی اضافه کنیم؟ یکی از مواردی که در رابطه با استایل هنری خاص Concrete Genie متوجه شدیم، این بود که به دلیل کنتراست بالا، هنگام تجربه‌ی آن بر روی تلویزیون HDR به هر حال از مزایای آن بهره‌مند خواهید شد. به همین دلیل نیز تصمیم گرفتیم تا به جای HDR، بازی از رزولوشن 4K پشتیبانی کند."

البته، ممکن است که در آینده و طی یک بروزرسانی، پشتیبانی از HDR به Concrete Genie اضافه شود، اما PixelOpus اعلام کرد که در حاضر نمی‌توانند در این ارتباط قولی بدهد.

بدون هیچ شکی، Concrete Genie از زیباترین عناوین نسل هشتم کنسول‌ها می‌باشد و به همین دلیل، بسیاری از طرفداران علاقه‌مند هستد تا بتوانند از موارد مختلف بازی عکس‌برداری کنند. خبر خوش این است که PixelOpus اعلام کرد Concrete Genie همانند سایر بازی‌های انحصاری PS4 از قابلیت Photo Mode پشتیبانی خواهد کرد. جزئیات زیادی از این حالت در اختیار نیست، اما به احتمال زیاد بتوان فیلترهای مختلفی برای تصویر انتخاب کرده، دوربین بازی را جا‌به‌جا کرد و… دیگر ویژگی جالب بازی این است که سازندگان به شما اجازه‌ی تجربه‌ی مجدد(Replay) می‌دهند. به بیان بهتر، مرور زمان برای پیدا کردن موقعیتی بسیار مناسب برای عکس‌برداری.

با تمام این اطلاعات رسمی، می‌توان فهمید که PixelOpus در تلاش است تا عنوانی کامل را روانه‌ی بازار کند و بتواند نام خود را به عنوان یکی از استودیوهای قدرتمند فرست‌پارتی سونی بر سر زبان‌ها بیندازد.