Menu

آنیا چالترا از تعادل میان تاریکی و شوخ‌طبعی در سریال The Witcher می‌گوید

سریال The Witcher در پاییز امسال از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد و طرفداران را با دنیای تاریک اما جذاب کتاب‌های آندژی ساپکوفسکی آشنا می‌کند. طرفداران در همایش Comic Con توانستند با تماشای یک تریلر، نگاهی به این دنیا داشته باشند. همچنین در طول این همایش، کلیپ‌هایی به‌طور خصوصی برای شرکت کنندگان نمایش داده شد که در یکی از آن‌ها شخصیت ینیفر (با بازی آنیا چالترا) در حال صحبت با یک بچه مرده است. این صحنه‌ای غم‌انگیز بوده که لحن تاریک این مجموعه را نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم، Comicbook فرصت مصاحبه با آنیا چالترا را داشت و از او پرسید چگونه این سریال قصد ایجاد تعال میان تاریکی با حس شوخ‌طبعی را دارد و اینکه آیا آن کلیپ به نمایش در آمده نشانگر لحن کلی سریال بود یا خیر:

"من همین‌طور فکر می‌کنم. بله، کاملا. از نظر من این یک سریال جدی است و معتقدم تاریک و پر از قلب است اما شخصیت‌های طنز هم در آن وجود دارند. مثلا Dandelion که البته در سریال با نام اصلی لهستانی خود یعنی Jaskier حضور خواهد داشت. Jaskier و رابطه او با گرالت بسیار طنز و خنده‌دار است اما ینیفر هم همین‌طور! ینیفر هم دوران تاریکی داشته اما همیشه موفق شده که خود را زیاد جدی نگیرد."

شخصیت‌های مثل گرالت، تریس، ینیفر و Jaskier بخاطر شخصیت خشک خود معروف هستند و گاهی اوقات با نظرات خود در لحظاتی تاریک، کاری می‌کنند که نتوانید جلوی خنده خود را بگیرید (در بخش‌هایی از بازی‌ها هم همین‌طور بود). این یک تعادل خوب است که نمی‌توانیم برای دیدن آن در سریال صبر کنیم.

سریال The Witcher در پاییز امسال توسط نتفلیکس پخش خواهد شد.