Menu

تمام Vault Hunterها برای هردو حالت تک‌نفره و Co-Op در Borderlands 3 بالانس شده‌اند

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Borderlands 3، اطلاعات زیادی از هوش مصنوعی و تنوع مبارزات و سلاح‌ها می‌شنویم اما هنوز سوالات مربوط به مبارزات بازی در جنبه‌های Co-Op باقی مانده‌اند، به‌خصوص اینکه این بازی تمرکز زیادی بر این بخش دارد.

پس با در نظر گرفتن این موضوع که تمرکز اصلی بازی بر بخش Co-Op است، آیا استودیوی Gearbox نحوه بازی با شخصیت‌های Vault Hunter را در حالت تک‌نفره و چندنفره متفاوت ساخته است؟ آیا برخی از این Vault Hunterها تناسب بیشتری با Co-Op خواهند داشت و تعدادی دیگر هم با حالت تک‌نفره؟ به گزارش پردیس گیم، آنتونی نکولسون به عنوان تهیه کننده ارشد Borderlands 3، در مصاحبه‌ای با Gamingbolt گفت این‌طور نیست. طبق گفته او، به لطف گزینه‌های شخصی‌سازی که به بازیکنان اجازه می‌دهند هرطور میل‌شان باشد بازی کنند، هر Vault Hunter طوری طراحی شده تا در هردو حالت Co-Op و تک‌نفره قابل اطمینان و مناسب به‌نظر برسد:

"نه من این‌طور فکر نمی‌کنم. واقعا هیچ‌جوره نمی‌توان گفت که مثلا یکی از شخصیت‌ها کارکرد بهتری در Co-Op دارد. ما می‌خواهیم مطمئن شویم مردم به معنای واقعی کلمه هرطور که بخواهند بازی کنند. آن‌ها می‌توانند Vault Hunterهای خود را به هر شکلی که بخواهند بسازند، به آن‌ها استایل بدهند و آن‌طور که دوست دارند شخصی‌سازی‌شان کنند. شما می‌توانید به‌طور تک‌نفره یا با همکاری چند بازیکن دیگر به تجربه Borderlands 3 بپردازید و هردو به یک اندازه خوب خواهند بود."

عنوان Borderlands 3 برای عرضه در تاریخ 13 سپتامبر سال جاری میلادی (جمعه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۸) بر روی PS4 ،Xbox One و PC (از طریق Epic Games Store) برنامه‌ریزی شده است.