Menu

سیستم دیالوگ Fallout 76 Wastlanders به Fallout 3 شباهت خواهد داشت

در رویداد امسال QuakeCon اطلاعات جدیدی درباره Fallout 76 منتشر شد که بیشتر آن‌ها مربوط به محتوای دانلودی Wastlanders می‌شود. در این به‌روزرسانی، شخصیت‌های انسان و حزب‌ها در کنار سیستمی یکپارچه از دیالوگ‌ها به بازی اضافه خواهند شد که بیشتر به Fallout 3 شباهت دارد تا Fallout 4.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، در این به‌روزرسانی، گزینه‌های دیالوگ براساس ویژگی‌های شخصیت خود بازیکن نشان داده خواهند شد. سطوح مختلف درک و احساسات، کاریزما و آمار دیگر شما تاثیر مستقیم بر انتخاب دیالوگ‌ها می‌گذارند.

جف گاردینر، رهبر این پروژه، در پنل Fallout 76 گفت: "همچنین یادتان باشد که این سیستم دیالوگ Fallout 4 نیست. این بیشتر شبیه به Fallout 3 است که امکانات بیشتری در آن خواهید داشت."

پس از گفتن این حرف، جف مجبور شد صحبت‌های خود را بخاطر تشویق زیاد طرفداران قطع کند. بعد از مکث، جف ادامه داد: "بنابراین لیستی از امکانات خواهید داشت و فقط به آن انتخاب‌های کلی محدود نیستید."

احتمالا طرفداران قدیمی Fallout از بابت شنیدن این خبر هیجان‌زده خواهند شد. شاید جای خوشحالی باشد که Fallout 76 در حال تبدیل شدن به بازی‌های اصلی Fallout است و با آن بازی آنلاین افتضاحی که در زمان ابتدایی بود، فاصله گرفته است. امیدواریم این به‌روزرسانی مسیر درست را ادامه دهد و Fallout 76 هم مانند No Man's Sky کامبک بزند.

Fallout 76 هم‌اکنون برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس است. به‌روزرسانی Waselanders در روز نامشخصی از پاییز در دسترس قرار خواهد گرفت.