Menu

آیا Death Stranding بر روی Google Stadia نیز عرضه خواهد شد؟

Death Stranding بعنوان یکی از مورد انتظارترین عناوین سال قرار است در نوامبر سال جاری میلادی به صورت انحصاری بر روی PlayStation 4 عرضه شود. اما توییت مرموزی که خالق سری Metal Gear Solid یعنی هیدئو کوجیما به تازگی در توییتر خود منتشر کرده احتمال عرضه Death Stranding بر روی پلتفرمی دیگر را افزایش داده است.

Death Stranding به لطف نمایش‌های مرموز و جذاب خود و البته استفاده از بازیگران مطرح هالیوودی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. حضور بازیگر سریال The Walking Dead یعنی نورمن ریداس و بازیگر فیلم Casino Royale یعنی مدس مایکلسن تایید می‌کند که Death Stranding چه تیم بازیگری هیجان‌انگیزی دارد. نمایش‌ها و به طور کلی بازاریابی این عنوان مورد انتظار تاکنون توسط شرکت Sony و بعنوان انحصاری PS4 انجام شده اما با ورود پلتفرم جدید Stadia این مفهوم ممکن است تغییر کرده و به "انحصاری کنسولی برای PS4" تبدیل شود.

به گزارش پردیس گیم، رئیس تیم Google Stadia Games and Entertainment یعنی جید ریموند در تاریخ 25 جولای با کوجیما در استودیو شخصی او، Kojima Productions دیدار کرد. کوجیما نیز پس از این دیدار عکسی از خود با ریموند را توییت کرده و از ریموند برای این ملاقات تشکر کرد.

آیا Death Stranding بر روی Google Stadia نیز عرضه خواهد شد؟

ملاقات این دو نماد بازی‌سازی را به راحتی می‌توان به عنوان Death Stranding و حتی پروژه‌های آینده Kojima Productions ارتباط داد. پلتفرم Google Stadia آماده است تا در نوامبر 2019 با مجموعه‌ای از عناوین مورد انتظار شامل The Division 2 و Ghost Recon Breakpoint عرضه شود. دور از ذهن نیست که یکی از عناوین عرضه این پلتفرم نیز ساخته جدید هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding باشد. عرضه این بازی بر روی پلتفرم گیمینگ گوگل به تنهایی می‌تواند دلیلی باشد بر تهیه این سرویس گیمینگ ابری.

لازم به ذکر است که بازی جدید کوجیما در زمان تاسیس استودیو Kojima Productions توسط Sony برای PC نیز تایید شد اما از آن زمان تاکنون هیچ اشاره‌ای به عرضه این بازی بر روی این پلتفرم نشده است.

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، ۱۷ آبان ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد.