Menu

ویژگی‌های جدید بخش Pro Clubs در بازی FIFA 20 مشخص شدند

بزرگ‌ترین ویژگی جدید FIFA 20 صد البته حالت Volta است که در آن دو تیم پنج نفره مقابل هم قرار می‌گیرند و شباهت زیادی به FIFA Street دارد اما حالت‌های قبلی این سری هم به‌روز می‌شوند و EA تمام تغییرات بخش Pro Clubs را مشخص کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، اول از همه، این شرکت گزینه‌های شخصی‌سازی بزرگ‌تری را به این حالت اضافه می‌کند و سیستم جدید آواتار جهانی را جایگزین سیستم قدیمی خلق بازیکن کرده است. EA گفته چنین چیزی "روش‌های جدیدی برای طراحی ویژگی‌های بصری بازیکن شما فراهم می‌آورد."

خارج از بحث چهره و شخصی‌سازی، EA پوزیشن‌های LF/RF ،LM/RM و LWB/RWB را در بخش Pro Clubs بازگردانده و تاثیر وزن و قد بازیکن را در "نحوه حرکت و احساسات او افزایش می‌دهد و این انتخاب‌ها تمام ویژگی‌های فیزیکی بازیکن شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد."

این شرکت ادامه داد: "استقامت هم بازبینی شده و یک سیستم ریسک در مقابل پاداش را ساخته‌ایم – اگر برروی استقامت و سرعت سرمایه‌گذاری کنید، تمام ویژگی‌های دیگر بازیکن خود را فدا کرده‌اید. تمام بازیکنان در بخش Pro Clubs با قدرت 80 شروع می‌کنند. از اینجا به بعد، پیشرفت از طریق حضور در بازی‌ها، لیگ‌ها و جام‌ها به‌دست می‌آید و باقی پیشرفت‌ها از طریق ویژگی‌های بازیکن حاصل می‌شود که آن هم مورد بازسازی قرار گرفته است. ما بیش از 30 ویژگی بازیکن را برای FIFA 20 مهیا کرده‌ایم که در صورت ترکیب با ویژگی‌های تخصصی، می‌تواند شخصی‌سازی را به سطح دیگری ببرد. آن‌ها مزایای بیشتری به بازیکن شما ارائه می‌دهند اما هزینه بیشتری خواهند داشت و برروی ویژگی‌های دیگر شما تاثیر می‌گذارند."

همچنین تجربه مسابقات هم بهبود یافته، به‌خصوص از نظر بصری. بازبینی صحنه‌ها، آیکون‌های روی صفحه، کمک داور، رنگ صفحه منحصر به‌فرد بسته به نوع مسابقه، لوگوی جدید Pro Clubs و بنرهای باشگاه همگی در FIFA 20 وجود دارند و مورد آخر بسته به رنگ و نام باشگاه شما اصلاح خواهد شد.

همچنین نوع مسابقات هم به‌روز شده‌اند و فرمت جام‌های قدیمی جای خود را به جام‌هایی با قوانین خانگی داده‌اند که حالت‌های مختلف Survival ،Header ،Volleys و موارد دیگر بخش Kick Off از FIFA 19 را در این نسخه به Pro Clubs می‌آورد. نوع مسابقه فعال شده هم روزانه تغییر می‌کند و یک برنامه درون بازی نمایش داده می‌شود.

مسابقات تمرینی هم آخرین ویژگی بزرگ بخش Pro Clubs در FIFA 20 است. این به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد "به‌طور فردی یا به‌صورت تیمی در مقابل درجات سختی مختلف هوش مصنوعی، از Beginner تا Legendary، تمرین کنند." همچنین تنظیماتی مثل تاکتیک‌های حمله و قدرت‌ها هم برای این بخش قابل شخصی‌سازی هستند.

سایر تغییرات که شامل رفع باگ‌ها و مشکلات می‌شود را در ادامه مشاهده می‌کنید:

-باگ استقامت Any: استقامت برای بازیکنی که پوزیشن Any را دارد، سریع‌تر تخلیه می‌شود
-رفع مشکل بازیکن پوزیشن CB در دیوار دفاعی: بازی حالا بازیکنان هافبک و حمله قد بلندتری را در دیوار دفاعی در مقابل ضربات آزاد می‌گذارد
-ست پیس (کرنر، پرتاب اوت و …) GK: اکنون داشتن یک GK (دروازه‌بان) به عنوان کاپیتان دیگر تاثیری بر ثبات بازی در ست‌پیس‌های تیم شما نمی‌گذارد
– جشن جام باشگاه: باشگاه‌ها حالا می‌توانند وقتی شما پیروز می‌شوید، جشن جام را به‌طور کامل ببینند

FIFA 20 در تاریخ 27 سپتامبر (جمعه 5 مهر) بر روی پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Switch در دسترس قرار می‌گیرد.