Menu

آیا در به روز رسانی جدید GTA V به عنوان Bully 2 اشاره شده است؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، احتمالاََ شرکت راکستار باری دیگر به Bully 2 اشاره دارد، اینبار به روز رسانی تازه GTA V با نام The Diamond & Casino Resort منشاء اصلی لیک‌ها می‌باشد. این به روز رسانی به بازیکنان اجازه می‌دهد دکوراسیون محل زندگی خود را تغییر دهند و به نوعی مدیریت دکور خانه را به ویژگی‌های بازی اضافه می‌کند. یکی از موارد قابل تغییر، دیوار‌ها است که با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تزیین می‌شوند. یکی از انتخاب‌های شما Canis Canem می‌باشد و این نامی جالب و تامل برانگیز به حساب می‌آید چرا که Canis Canem به معنای "سگ سگ را می‌خورد!" نام اروپایی Bully بود.

حال سوال اصلی این است که "آیا با یک Easter Egg رو به رو هستیم و یا این که راکستار قصد دارد به پروژه بعدی خود اشاره کند؟" جواب دقیق را نمی‌‎دانیم اما اگر با یک easter egg رو به رو باشیم، چنین عملکردی نسبت به طرفداران Bully واقعاََ ظالمانه است، بسیاری از بازیکنان خواهان نسخه دوم این سری جذاب هستند. همانطور که مطلع هستید، سال گذشته نیز شاهد Easter Egg بازی در عنوان Red Dead Redemption 2 بودیم.

همانطور که می‌دانید در طول این سال‌‎ها شایعات زیادی به Bully جدید و توسعه آن توسط راکستار منتشر شده است اما این شرکت به سنت همیشگی خود پایبند بوده و حتی اگر این بازی در دست ساخت قرار داشته باشد، زودتر از برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده جزئیاتی از آن منتشر نمی‌کند. ماه گذشته یک منبع ناشناس نیز اعلام کرده بود راکستار بر روی نسخه دوم Bully کار می‌کند و قصد دارد داستان جیمی هاپکینز در دانشگاه را روایت کند.

نظر شما در این باره چیست؟