Menu

گزارش: Rainbow Six Siege رکورد کاربران فعال ماهانه را شکست، عملکرد عالی Crash Team Racing

به تازگی جدیدترین گزارش SuperData از فروشگاه‌های دیجیتالی و برترین‌ها در این زمینه منتشر شده است که نشان می‌دهد بیشتر برندگان ماه ژوئن، عناوین چند ساله هستند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، اعلام شد که جدیدترین عرضه ماه ژوئن یعنی Crash Team Racing Nitro-Fueled توانسته فروش دیجیتالی 552,000 واحدی داشته باشد. در حقیقت عرضه این بازی به‌ حدی عملکرد خوبی داشت که به غیر از The Crew 2، منجر به شکست عرضه هر عنوان مسابقه‌ای دیگری روی کنسول‌ها شده است. تمام این‌ها در حالی است که این بازی در اواخر ماه ژوئن در دسترس قرار گرفته بود که عملکرد تحسین برانگیزی برای هردو برند Nitro-Fueled و Crash است.

با این وجود که Crash با عنوان بزرگ جدیدی رقابت نداشت، بازی‌های محبوب دیگر توانستند بازیکنان را سرگرم نگه دارند. برای مثال، Rainbow Six Siege بیشترین تعداد کاربران فعال ماهانه را در تاریخ ژوئن داشته است. Siege از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای درآمدی 36.8 میلیون دلاری برای Ubisoft میان تمام پلتفرم‌ها ارمغان آورد که یعنی با افزایش 50 درصدی نسبت به ماه مه و 9 درصدی در مقایسه با ژوئن سال گذشته روبه‌رو بوده است.

همچنین درآمد Overwatch از زمان عرضه از پرداخت‌های درون بازی طی ماه ژوئن به بیش از 1 میلیارد دلار رسید. Activision دو سال Overwatch را یک بازی میلیارد دلاری خواند اما این اولین‌باری است که این عنوان فقط از طریق پرداخت‌های درون بازی به چنین مقدار پولی دست یافته است.

در ادامه می‌توانید پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی PC، کنسول‌ها و موبایل را مشاهده کنید:

گزارش: Rainbow Six Siege رکورد کاربران فعال ماهانه را شکست، عملکرد عالی Crash Team Racing