Menu

بازیگر ینیفر در سریال The Witcher از انتظارات طرفداران از این شخصیت می‌گوید

با پخش سریال جدید The Witcher در اواخر سال 2019 که اقتباسی از کتاب‌های آن است، جهان این سری عظیم‌تر خواهد شد. این سریال که توسط نتفلیکس پخش می‌شود، بیشتر به جای بازی‌ها، اقتباس گسترده‌ای از کتاب‌ها کرده که هردوی آن‌ها دنبال کنندگان مشتاق خود را دارند بنابراین از افرادی مثل آنیا چالاترا که نقش شخصیت ینیفر را بازی می‌کند، انتظارات زیادی می‌رود.

به گزارش پردیس گیم، سایت Comicbook در مصاحبه‌ای با چالاترا پرسید آیا برای او بازی در نقش شخصیتی که مورد تحسین بسیاری از مردم است و با آن ارتباط برقرار کرده‌اند عجیب بوده است یا خیر. وی در پاسخ گفت:

"بله، گرچه من فکر می‌کنم این موضوع را به نوعی از ذهن خود بیرون کردم. من فکر می‌کنم قطعا به کسانی که من را برای بازیگری انتخاب کردند و همچنین به خودم ایمان داشتم که برای این نقش درست بوده‌ام. هر آنچه من به این شخصیت دادم، چیزی بود که آن‌ها دنبالش بودند و برای ینیفر می‌خواستند بنابراین هیچ‌وقت نگران نبودم ولی مطمئنا من همیشه به منابع نگاهی می‌انداختم تا مطمئن شوم به کتاب‌ها پایبند می‌مانم چون تنها چیز مهم برای من این است."

چالاترا همچنین از احساسش درباره اولین حضور خود در Comic Con و انتظارات تمام طرفداران می‌گوید:

"من بسیار عصبی بودم و تنها کلمه‌ای که در این رابطه دارم، دیوانه‌وار است. حماسی است، نه؟ ولی ملاقات با طرفداران شگفت‌انگیز است."

سریال The Witcher در پاییز امسال توسط نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین فصل دوم این سریال ساخته می‌شود.