Menu

تماشا کنید: شباهت عجیب و بسیار زیاد تبلیغات یک عطر به بازی Death Stranding

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GamesRadar، اخیرا یک تبلیغات جدید برای عطری از شرکت برزیلی لوازم آرایشی به نام O Boticário به‌صورت آنلاین پخش شده (تا اینجا همه چیز عادی است) اما کسانی که پیگیر تمام تریلرهای بازی Death Stranding بوده‌اند، فهمیده‌اند در بخشی از این تبلیغات شاهد هیولا و صحنه‌هایی دقیقا مشابه با تریلر آن بازی هستیم.

کانال MP1st در یوتیوب هم ویدیویی مقایسه‌ای از این تبلیغ و یکی از تریلرهای بازی Death Stranding قرار داده و واقعا نمی‌توان شباهت آن دو را انکار کرد. شباهت‌ها به حدی است که یا باید مثلا فرض کنیم کوجیما از طریق تبلیغات عطر به دنبال بازاریابی بازی خود است، یا PlayStation به‌زودی نامه‌ای محرمانه و حاوی هشدار را به شرکت O Boticário به علت کپی‌برداری ارسال خواهد کرد.

دانلود ویدیو

ویدیوی تبلیغاتی کامل این عطر را می‌توانید از طریق یوتیوب در این بخش تماشا کنید و به‌طور کلی تبلیغ به حدی ماجرای عجیبی دارد که انگار خود کوجیما کارگردانی آن را کرده است. کوجیما هنوز نظری بابت این اتفاقات که طی یکی دو سال اخیر مشابه آن‌ها را دیده‌ایم نداده و احتمالا به این خاطر که سخت مشغول کار برروی بازی Death Stranding است.

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 98) توسط Sony بر روی PS4 منتشر می‌شود.