Menu

کوجیما بازی Death Stranding را به فیلم‌های تحسین شده سینما ارتباط می‌دهد

هیدئو کوجیما با عرضه چندین بازی طی سال‌های گذشته، یک بازی‌ساز بسیار مشهور است. پس از همکاری او با شرکت Konami که در نهایت با لغو ساخت بازی جدید Silent Hill از آنجا جدا شد، وی مشغول کار برروی آی‌پی جدید خود است. Kojima Productions نام استودیوی توسعه‌دهنده کوجیماست و تیم آن در حال حاضر برروی Death Stranding مشغول هستند. این اولین بازی استودیو خواهد بود و در حالی که تریلرها و اطلاعات آن مرموز و نامفهوم به‌نظر می‌رسند، طرفداران را به‌شدت منتظر روز عرضه خود گذاشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gameranx، اخیرا کوجیما در همایش Comic Con 2019 حضور داشته و فرصت پاسخ به برخی سوالات را به‌دست آورده است. در طول این گفت‌وگو بود که به شرکت کنندگان آنجا گفت علاقه‌ای به ساخت چیزی که قبلا مشابه آن در بازار بوده، ندارد و Fortnite را مثال زد و افزود نمی‌خواهد یک بازی دیگر که در آن بازیکنان در یک جزیره به هم شلیک می‌کنند بسازد. طبق گفته وی، جو توسعه بازی‌ها در حال حاضر طوری شده که برخی به‌راحتی در حال پول در آوردن هستند:

"دلیلی برای خلق چیزی که قبلا بوده، وجود ندارد. من می‌خواهم چیزی بسازم که الهام بیشتری به دنیا بدهد."

به جای آن نوع بازی‌ها، کوجیما می‌خواهد چیزی خلق کند که الهام‌بخش بیشتری برای دنیا باشد. او در ادامه بازی خود را به فیلم‌های تحسین شده‌ای مثل Bladerunner و Space Odyssey ارتباط می‌دهد که هردو مورد تحسین و ستایش منتقدان قرار گرفتند. وی امیدوار است وقتی Death Stranding عرضه شود، نه تنها یک بازی دوست‌داشتنی، بلکه چیزی باشد که بازیکنان سال‌ها بعد باز هم آن را به یاد آورند.

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 98) توسط Sony بر روی PS4 منتشر می‌شود.