Menu

تماشا کنید: هیروی بعدی Overwatch دانشمندی دیوانه با تونایی تغییر جاذبه است

سرانجام شرکت Blizzard بعد از چندین روز سرنخ‌دادن و اشاره، از 31امین هیروی بازی Overwatch به نام Sigma رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، بنابر داستان اصلی این شخصیت که در ادامه خبر می‌توانید آن را تماشا کنید، Sigma در ابتدا یک فیزیک‌دان بوده که ذهنش در یک حادثه و آزمایش مرتبط با سیاهچاله‌ها کاملا ویران می‌شود.

هنوز هیچ اطلاعاتی از توانایی‌های Sigma منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد وی می‌تواند جاذبه را تحت کنترل خویش درآورد. بعضی از کاربران Reddit با توجه به سرنخ‌های منتشرشده حدس می‌زنند که وی با استفاده از نارنجک‌هایی می‌تواند برروی جاذبه تاثیر بگذارد.

مشخص نیست این هیرو چه زمانی به بازی اضافه خواهد شد ولی Baptiste، آخرین هیروی بازی، یک ماه پس از اینکه معرفی شد در دسترس بازیکنان قرار گرفت و خب احتمالا Sigma نیز از چنین الگویی پیروی خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده در رابطه با رونمایی از Sigma و داستان این شخصیت را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در دیگر اخبار مرتبط با Overwatch بد نیست بدانید که بازی‌های تابستانه سالانه‌ی این بازی با محتویات، حالت‌های جدید و اسکین‌هایی متنوع تا نزدیک به 2 هفته دیگر در دسترس است.

بازی Oerwatch‌ که هم‌اکنون سومین سال عرضه‌ی خود را تجربه می‌کند، برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. طیق برخی از شایعات نسخه دوم این بازی نیز هم‌اکنون توسط Blizzard در دست توسعه است و حتی شاید در BlizzCon بعدی معرفی شود.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.