Menu

مسابقه نقد و بررسی بازی Bloodstained Ritual of the Night: برنده نهایی مشخص شد!

سلام و درود بر تمام کاربران پردیس گیم.

سه روز پیش و در نقد و بررسی بازی Bloodstained: Ritual of the Night، بیان کردیم که یکی از کاربران خوش شانس سایت می‌تواند با شرکت در مسابقه طراحی شده برای این نقد، برنده‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 4 این عنوان شود. اما برخلاف مسابقه‌ی پیشین سایت و به جای مخفی کردن کد در متن نقد، تصمیم به سخت‌تر کردن اوضاع گرفتیم تا میزان دقت و ریزبینی کاربران سایت را به چالش بکشیم. برای همین، تعداد 11 ارجاع و ایستر اگ که تعداد بسیاری از آن‌ها در داخل خود این عنوان وجود داشتند را در نقد و بررسی مخفی کردیم و از همه خواستیم تا سعی در یافتن این موارد کرده و آن‌ها را برای ما ارسال کنند.

حالا و با اتمام مهلت 72 ساعته‌ی شرکت در این مسابقه، نوبت این رسیده تا ببینیم دقیقا چه ارجاعاتی در بطن این نقد و بررسی مخفی شده بودند و مهم‌تر از همه، این که برنده‌ی نهایی مسابقه چه کسی است. اما قبل از این کار، اجازه دهید که به افشا کردن تمام ارجاعات و ایستر اگ‌های پنهان در متن این نقد و بررسی بپردازیم. پس این شما و این هم تمام اشارات مخفی شده در این نقد و بررسی:

1- (ایستر اگ خود بازی) تصویر دوم نقد، Miriam را در حال انجام حرکت خاص Dio از انیمه JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders نشان می‌دهد. این حرکت در بازی با نگه داشتن دکمه‌ی جهتی بالا، قابل انجام است.

2- (ایستر اگ خود بازی) تصویر سوم نقد، شامل لیستی از برخی ماموریت‌های جانبی است. نام شخصیت‌های پیشین سری Castlevania همانند Simon و Julius و Annette و Lisa در آن قابل رویت است.

3- (ایستر اگ خود بازی) در ماموریت انتخاب شده در تصویر سوم نقد، نام خود کوجی ایگاراشی به عنوان هدف مربوطه قابل مشاهده است.

4- (ایستر اگ خود بازی) تصویر چهارم نقد، نشان دهنده‌ی Familiar ای با نام Silver Knight است. این Familiar در واقع اشاره‌ای به Silver Chariot، استند Jean Pierre Polnareff در انیمه JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders است.

5- در پاراگراف هفتم نقد، از عبارت "یک شوالیه‌ی بیل به دست خاص" استفاده شده است که مستقیما به Shovel Knight اشاره می‌کند.

6- پروفایل‌های تصویر اول قسمت بازبینی، شامل اشاراتی به شخصیت‌های بازی‌هایی هستند که کوجی ایگاراشی در ساخت آن‌ها نقش داشته است:

Richter -> بازی‌های Castlevania: Rondo of Blood و Castlevania: Symphony of the Night

Aeon -> بازی Castlevania Judgment

Pastel -> بازی Detana!! TwinBee

7- (ایستر اگ خود بازی) تصویر دوم قسمت بازبینی، به ماسک سنگی در انیمه JoJo's Bizarre Adventure: Phantom Blood اشاره دارد که Dio را به یک خون آشام تبدیل کرد.

8- (ایستر اگ خود بازی) تصویر ششم قسمت بازبینی نیز درست همانند مورد اول این لیست، Miriam را در حال انجام حرکت خاص Dio از انیمه JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders نشان می‌دهد.

9 رنگ‌ها و عینک آفتابی استفاده شده برای شخصی سازی Miriam در تصویر سوم قسمت بازبینی، مستقیما با توجه به ظاهر شخصیت Kakyoin Noriaki از قسمت‌های پایانی پارت Battle in Egypt انیمه JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders انتخاب شده‌اند.

10 (ایستر اگ خود بازی) تصویر نهم قسمت بازبینی، Shovel Knight را به عنوان یکی از دشمنان بازی نشان می‌دهد.

11 متن زیر تصویر نهم قسمت بازبینی، مستقیما به دیالوگ Obi-Wan Kenobi خطاب به Anakin Skywalker در فیلم Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith اشاره دارد: You were the chosen one! You were supposed to destroy the Sith, not join them!

نقد و بررسی بازی Bloodstained: Ritual of the Night

این هم از تمام ایستر اگ‌ها و ارجاعات مخفی شده در متن نقد و بررسی Bloodstained: Ritual of the Night. احتمالا اکنون یک سری از شما، حسابی به خاطر دیدن یک سری از این موارد، کمی سردرگم هستید و فکر می‌کنید که آن‌ها کمی ناعادلانه و خیلی سخت جلوه می‌کنند؛ ولی به شما اطمینان می‌دهیم که اگر سایر موارد مخفی موجود در مطالب این منتقد را دنبال می‌کردید و نسبت به الگوی استفاده شده در قرار دادن آن‌ها آگاه بودید، به خوبی می‌توانستید که حدود نصف موارد این لیست را حدس بزنید. همانطور که قبلا عنوان کرده بودیم، برنده‌ی مسابقه کسی است که در درجه‌ی اول توانسته باشد به تعداد بیشتری از این موارد اشاره کند و در صورت به وجود آمدن یک شرایط برابر در این زمینه، شخصی برنده می‌شود که آن‌ها را دقیق‌تر توضیح داده باشد.

پس به دوست عزیزمان Retr0 به خاطر اشاره کردن به 8 مورد از ارجاعات و برنده شدن در این مسابقه تبریک می‌گوییم! کد نسخه‌ی پلی استیشن 4 این عنوان در اسرع وقت برای ایشان ارسال خواهد شد تا بتوانند از اثر جدید کوجی ایگاراشی لذت ببرند. کسانی هم که موفق به دریافت جایزه نشده‌اند، نگران نباشند؛ احتمالا در آینده نیز با مسابقاتی دیگر، در خدمت شما عزیزان خواهیم بود تا باری دیگر شانس خود را بیازمایید. تا آن موقع، روزهای گیمینگ خوبی داشته باشید.