Menu

بازی Elden Ring در Gamescom 2019 نمایش داده نخواهد شد

بازی جدید استودیوی FromSoftware یعنی Elden Ring عنوانی است که همه ما برای آن هیجان‌زده هستیم. نه فقط بخاطر اینکه FromSoftware سازنده آن است، بلکه چون جرج مارتین هم در نویسندگی آن همکاری می‌کند و ایده‌های جدیدی نسبت به بازی‌های گذشته این استودیو با خود دارد و در عین حال شباهت‌هایی هم به عناوین قبلی آن‌ها خواهد داشت.

اما مدتی طول می‌کشد تا آن را ببینیم. با تمام شدن E3 2019 در یک ماه گذشته، حالا Gamescom 2019 بزرگ‌ترین رویداد بعدی بازی‌های ویدیویی است که از 29 مرداد شروع می‌شود و تا 2 شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، اخیرا Bandai Namco به عنوان ناشر Elden Ring، لیست کامل بازی‌های حاضر خود در نمایشگاه Gamescom 2019 را منتشر کرد و عدم حضور Elden Ring در این فهرست می‌تواند به معنای غیبت FromSoftware در این همایش باشد.

البته این امری منطقی است چون مدت زیادی از معرفی Elden Ring نگذشته و ما هنوز چیزی از گیم‌پلی آن ندیده‌ایم که یعنی سازندگان هنوز به مقطعی از توسعه نرسیده‌اند که آمادگی نمایش آن را داشته باشند.

از بازی‌های Bandai Namco که در همایش حاضر هستند می‌توان به Man of Medan اشاره کرد که چند روز بعد از Gamescom یعنی در 8 شهریور منتشر خواهد شد. همچنین Dragon Ball Z: Kakarot حضور دارد که یعنی برای اولین‌بار مخاطبان اروپایی می‌توانند به تجربه آن بپردازند. Code Vein را هم خواهیم دید که یک ماه بعد از Gamescom عرضه می‌شود. در نهایت، آن‌ها همچنین عناوین Rad، One Piece: Pirate Warriors 4 و One Punch Man: A Hero Nobody Knows را در کنار Disney Tsum Tsum به این نمایشگاه می‌آورند.