Menu

با نقدها و نمرات بازی FIFA 19 همراه باشید؛ فوتبالی متفاوت‌تر از همیشه

به پاییز سالی جدید نزدیک شدیم و مثل همیشه شاهد عرضه نسخه جدید عناوین ورزشی هستیم. یکی از محبوب‌ترین این بازی‌ها، سری FIFA است که با انتشار سالیانه خود، با استقبال خوبی از سوی هواداران روبه‌رو می‌شود و با سری Pro Evolution Soccer به رقابت می‌پردازد.

به گزارش پردیس گیم، حالا نمرات جدیدترین نسخه از سری FIFA یعنی FIFA 19 منتشر شده و ظاهرا از کیفیت خوبی برخوردار است. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از برخی نقدها را مشاهده کنید. در صورت تغییر در متا، این پست به‌روزرسانی خواهد شد:

God is a Geek: 95/100

"FIFA 19 بی‌شک بهترین بازی ویدیویی فوتبال در سال جاری است و پتانسیل این را هم دارد که یکی از بهترین‌های تاریخ باشد. با دیدن بهبودهای زیاد گیم‌پلی، حالت‌های جدید FUT، اضافه شدن Champion's League و کیفیت بصری همه حالت‌ها، سخت است که کنترلر را زمین بگذارید."

Forbes: 92/100

"FIFA 19 سرگرم کننده، عمیق و از نظر بصری خیره کننده است. جدا از چند مشکل کوچک، تجربه خوبی را فراهم می‌کند و با قدرت وارد مبارزه با رقیبان خود می‌شود."

GamesRadar+: 90/100

"حالت Champions League گزینه‌های لایسنس شده کامل FIFA را گسترش می‌دهد اما به لطف درس‌هایی که سازندگان از سال گذشته یاد گرفتند، موارد خوب بسیار زیاد دیگری هم در FIFA 19 دیده می‌شوند."

Hobby Consolas: 88/100

"FIFA 19 فاقد هرگونه نوآوری در ورزش دیجیتال است اما در برخی عناصر، قدمی روبه جلو محسوب می‌شود که می‌توان گیم‌پلی، رویکرد واقع‌گرایانه‌تر فوتبال و هوش مصنوعی بهتر را مثال زد. حالت‌های جدید مثل Rules Free، بسیار سرگرم کننده هستند و به‌طور کلی، طرفداران فوتبال از FIFA 19 بسیار لذت خواهند برد."

IGN: 82/100

"با حالت‌های بسیار زیاد و تغییراتی خاص در گیم‌پلی که کنترل توپ را رضایت‌بخش‌تر می‌سازد، FIFA 19 یک بهبود مجزا و متفاوت نسبت به سال گذشته است."

COGconnected: 79/100

"زمان مشخص می‌کند که آیا گیم‌پلی جدید FIFA 19 می‌تواند این فرانچایز را بالاتر از ترکیب آرکید و شبیه‌سازی که طی سال‌های اخیر به آن تبدیل شده ببرد یا خیر، اما عدم تغییر بزرگ در حالت‌های آن ناامید کننده است. تصمیم سازندگان برای تغییر اساسی حالت Kick-Off و کاملا نادیده گرفتن Pro Clubs و Career برای سال‌ها، من را ناراحت می‌کند. با وجود این حرف‌ها، EA Sports مهم‌ترین نکته را رعایت کرده است: بازی حس به‌شدت متفاوتی نسبت به سال گذشته دارد. این FIFA 18.5 نیست و این یک مورد مثبت در مقایسه با سایر عناوین ورزشی سالیانه است؛ این واقعیتی است که EA Sports باید به‌خاطر آن تحسین شود."

Gamimg Nexus: 70/100

"آیا گیم‌پلی بازی جالب و سرگرم کننده است؟ بله، اما در اکثر موارد مثل سال گذشته است. حالت Career این بار بخش Champions League را دریافت نموده اما شاهد چیز ارزش‌مند جدید دیگری در این حالت نیستیم. Pro Clubs و Seasons نادیده گرفته شدند. The Journey جالب است اما نمی‌تواند نادیده گرفته شدن اکثر حالت‌های دیگر را جبران کند."

MetaCritic: میانگین نمره 85 از 19 نقد