Menu

Gears 5 بزرگترین نسخه‌ی این فرنچایز خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، آقای "رایان کِلِون" طی مصاحبه‌ای با Game Informer در رابطه با Gears 5 اظهار کرد که این بزرگرترین نسخه‌ی این فرنچایز خواهد بود.

در ادامه با صحبت‌های کامل ایشان همراه باشید:

" Gears 5 بزرگترین Gears of Warیی است که تاکنون عرضه شده؛ این بازی بزرگترین بخش داستانی، PvE و همچنین Versus را خواهد داشت. تیم ما در Coalition بسیار مستعد و متمرکز بوده که به این بازی اعتقاد دارند. آن‌ها بسیار علاقه‌مند هستند که درجه‌ی بالایی از کیفیت را به ارمغان بیاورند و مهم‌تر از آن میراثی که در طرفداران Gears آن‌را بشناسند. هربار که ما یک پروژه‌ی جدید را شروع می‌کنیم، رییس استودیو یعنی آقای راد فرگوسن به ما می‌گوید 'هیچ‌ تیر جادویی وجود ندارد؛ همه چیز در مورد اعتماد کردن به افراد نزدیک‌تان است. اگر می‌خواهید سریع بروید، تنها بروید اما اگر می‌خواهید راه طولانی‌ای را بروید، باهم بروید.' این چیزی است که ما واقعا به آن اعتقاد داریم."

ایشان همچنین در رابطه با روش درآمدزایی بازی بعد از عرضه صحبت کرد و اشاره کرد که Gears 5 هیچ‌گونه لوت‌باکسی نخواهد داشت:

"ما اکوسیستم بر پایه پکیج‌ها که در Gears 4 حضور داشت را تبدیل به یک خرید مستقیم کردیم، همچنین هیچ‌گونه لوت‌باکسی در Gears 5 وجود نخواهد داشت. ما فکر می‌کنیم این نزدیک‌تر به چیزی است که جامعه‌ی بازی دنبال آن هستند. ما باور داریم که در رها کردن چیز‌هایی که مردم به آن علاقه‌ای ندارند از صنعت جلوتر بوده و به گیمر‌ها آن تجربه‌ای که می‌خواهند را می‌دهیم."

در نهایت، ایشان تایید کرد Map Builderایی که در مد جدید Escape به نمایش گذاشته شد برای دیگر مد های Gears 5 نیز در دسترس خواهد بود:

"ما می‌‎خواهیم که از مردم کمک بگیریم و بفهمیم آن‌ها می‌خواهند چطور Map Builder کند. شما همیشه مجبور به استفاده از سیستم بلوک و کاشی در ساخت و ساز هستید ( Tiles ) درست مانند Map Builder مد Escape اما ما می‌توانیم تجربه‌هایی را تصور کنیم که هیچوقت به ذهن خودمان نمی‌رسید و دلیل آن هم خلاقیت عظیم جامعه‌ی بازی است. ما می‌خواهیم از آن خلاقیت بهره ببریم بنابراین این قابلیت را برای تمامی مپ‌‎ها در زودترین زمان ممکن در دسترس خواهیم گذاشت."

Gears 5 در تاریخ 19 شهریور برای PC و Xbox One عرضه خواهد شد.