Menu

تعداد یک میلیون واحد از عنوان SCUM‌ در کمتر از یک ماه به فروش رفت

استودیوی Developer Digital و شرکت Gamepires اعلام کرده‌اند که تعداد بیش از یک میلیون واحد از عنوان SCUM در سرتاسر جهان به فروش رفته است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، به مناسبت اعلام این خبر، Gamepires یک اسلحه DEagle 50 را به تمامی بازیکنان هدیه خواهد داد.

با توجه به بیانیه Gamepires، بازیکنان می‌توانند این اسلحه را از کیف زندان خود بردارند. DEagle در تاریخ 3 مهر برای تمامی بازیکنان در دسترس خواهد بود.

Gamspires همچنین پچ جدیدی را برای بازی عرضه کرده که در سرورهای بازی بهبود ایجاد و سطح جزییات بیشتری به بازی اضافه می‌کند. این پچ دربردارنده بهبود یک سری مشکلات و باگ‌های بازی نیز می‌باشد. شبکه Steam این پچ را به صورت خودکار دانلود خواهد کرد.

در بازی SCUM، هر چیزی برای خودش یک قانون دارد و مهارت و زبردستی بازیکنان را می‌طلبد. در این بازی بازیکنان باید به غارت و کشف وسایل مورد نیاز خود بپردازند تا متابولیسم شخصیت در حال بازی را به بهترین شکل ممکن به حد استاندارد و قابل زنده ماندن برسانند. بسیاری از عنوان سبک بقا تنها به تشنگی، گرسنگی و گرما می‌پردازند، اما SCUM پا را فراتر گذاشته و بخش‌های بسیار زیادی را برای مدیریت و کنترل در اختیار بازیکنان قرار داده است