Menu

طبق گزارشات لاشانا لینج در فیلم بعدی جیمز باند به عنوان مامور 007 جدید معرفی خواهد شد

اخیرا گزارشی منتشرشده که ادعا دارد ستاره فیلم Captain Marvel یعنی "لاشانا لینج" در فیلم Bond 25 به عنوان 007 بعدی معرفی می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Metro.Co، این خبر توسط افرادی که به تولید فیلم نزدیک هستند منتشر شده است؛ طبق ادعای آن‌ها، "فیبی والر بریج" فیلم‌نامه Bond 25 را اخیرا ویرایش کرده تا "لینچ" 31 ساله در آن به عنوان جدید مامور MI6 معرفی شود.

به گفته یکی از اعضای داخلی گروه تولید فیلم، ‌صحنه‌ای محوری در Bond 25 وجود دارد که M می‌گوید 007 را صدا می‌کند و در آن‌جا شاهد ورود "لاشانا لینچ" به عنوان یک زن زیبا و البته سیاه‌پوست هستیم! با بازنشتگی "باند"، اینکه آژانس اسم رمز او را به مامور دیگری بدهد طبیعی به نظر می‌رسد؛ و خب این بار این مامور یک زن است.

The Daily Mail، منبع اصلی ‌خبر، در گزارش خود آورده است: "به احتمال زیاد با صحنه‌ای شوکه‌کننده و جنجالی روبرو خواهیم بود. "باند" هم‌چنان همان "باند" و مامور 007 است، ولی این بار زنی خیره‌کننده نقش آن را ایفا می‌کند. "

هم‌چنین شایعاتی منتشر شده که اذعان دارند "کریستوف والتز" در اطراف محل فیلم‌برداری دیده شده و احتمال اینکه در نقش شخصیت شرور Blofeld دوباره بازگردد،‌ وجود دارد.

شایان ذکر است که اخبار ذکرشده تایید رسمی نشده‌اند و اکنون تنها به چشم شایعه باید به آن‌ها نگاه کرد. نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.