Menu

راد فرگوسن: از ابتدا مخالف سیگار کشیدن بودم و به سختی تلاش کردم تا چنین عملی در سری Gears of War دیده نشود

رئیس استودیو The Coalition آقای راد فرگوسن امروز در توییتر به تاریخچه سری Gears در تقبیح سیگار کشیدن پرداخت.

دیروز در خبری اعلام شد که عنوان Gears 5 تمامی نشانه‌ها و علائم دخانیات و سیگار کشیدن را حذف خواهد کرد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، حال رئیس استودیو The Coalition آقای راد فرگوسن به این موضوع پرداخته و ضمن بیان احساس شخصی خود نسبت به سیگار کشیدن تایید کرده است که در Gears 5 و همچنین در عناوین آینده سری Gears of War برای سرزنش این عمل تلاش خواهد شد. به گفته فرگوسن، او در گذشته نیز در این زمینه کارهایی را انجام داده است.

اظهارات راد فرگوسن در این رابطه: "از ابتدا مخالف سیگار کشیدن بودم و به سختی تلاش کردم تا اینکار جزئی از فرنچایز ما نباشد." فرگوسن در ادامه صحبت‌های خود گفت که در گذشته شخصیتی را که در طرح‌های اولیه سیگار به لب داشته را با نظر خود تغییر داده است. "اگر به یاد داشته باشید شخصیت Dizzy در عنوان Gears of War 2 در طرح‌های اولیه سیگار به لب داشت، اما آیا در عنوان نهایی هم چنین بود؟ من این اجازه را ندادم."

با مطالعه صحبت‌های راد فرگوسن شاید به این فکر کنید که چرا حذف سیگار کشیدن از عنوانی که به بازیکنان اجازه می‌دهد یکدیگر را تکه تکه کنند، باید برای مردم اهمیت داشته باشد. اما به هر حال سیگار کشیدن در جامعه امروز یک معضل جدی است و همه ساله انسان‌های زیادی را به کام مرگ می‌کشاند.

Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر (سه‌شنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۸) برای PC و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.