Menu

سازنده Cyberpunk 2077 خواهان ایفای نقش مریل استریپ در بازی است

حضور بازیگر معروف هالیوود، "کیانو ریوز، در بازی جدید شرکت CD Projekt Red یکی از مباحت داغ E3 بود و همچنان طرفداران از این همکاری صحبت می‌کنند. رونمایی از این همکاری به یکی یادماندنی‌ترین لحظات E3 تبدیل شده و احتمالاََ از این به بعد بیش از پیش بازیگران مشهور در بازی‌های ویدیویی حضور داشته باشند. آیا شاهد یک بازیگر هالیوودی دیگر نیز در Cyberpunk 2077 خواهیم بود؟ چندی پیش یکی از سازندگان بازی اشاره کرده بود که احتمالاََ شاهد یک بازیگر هالیوودی دیگر نیز در بازی خواهیم بود و حالا مصاحبه جدید به این نکته اشاره می‌کند که شاید این بازیگر مریل استریپ باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، آقای Mateusz Tomaszkiewicz، طراح مراحل بازی، در مصاحبه‌ای با GAME و در پاسخ به بازیگر مورد علاقه‌اش برای اضافه شدن به بازی گفت:

"خدای من، این بسیار سخت است. بازیگران زیادی وجود دارند که من به آن‌ها علاقه دارم، برای مثال من مریل استریپ را خیلی دوست دارم و این بسیار خوب خواهد شد اگر بتوانیم او را به بازیگران Cyberpunk 2077 اضافه کنیم. او می‌تواند به خوبی در نقش یکی از کارکترهای و رئسای شرکت‌های بزرگ قرار گیرد."

مدارک زیادی وجود دارد که تیم CD Projekt به دنبال یک ستاره هالیوودی دیگر برای ایفای نقش در پروژه Cyberpunk 2077 می‌باشد.

بازیکنان می‌توانند روز 28 فروردین 1399 به تجربه بازی Cyberpunk 2077 برروی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One بپردازند.

نظر شما در این باره چیست؟