Menu

جزئیات جدیدی از عنوان معرفی نشده Creative Assembly فاش شد

Creative Assembly در چند سال گذشته مهره‌های تاثیرگذاری را برای توسعه عنوان کاملا جدید خود استخدام کرده و آگهی شغلی جدیدی که به تازگی توسط این استودیو منتشر شده جزئیات تازه‌ای از این بازی مورد انتظار را فاش کرده است. هم اکنون می‌دانیم که بازی در دست ساخت Creative Assembly یک شوتر اول شخص علمی تخیلی است، اما به لطف آگهی شغلی جدید آنها متوجه شدیم که این بازی تمرکز ویژه‌ای بر قهرمانان منحصر بفرد داشته و می‌توان انتظار وجود سیستم پرداخت درون برنامه‌ای جهت خرید آیتم‌های پوششی برای این شخصیت‌ها را نیز داشته باشیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، این تیم که ساخت عنوان تحسین شده Alien: Isolation را در کارنامه دارد اکنون به دنبال یک "طراح ارشد قهرمان" است تا مطمئن شود که قهرمانان عنوان در دست ساختشان با دنیا و چشم‌انداز بازی مطابقت داشته و همچنین هر کدام گیم‌پلی جذاب و درگیر کننده‌ای را نیز ارائه دهند.

تفکر ویژه‌ای باید در پس ساخت هر کدام از این شخصیت‌های قابل بازی هیجان‌انگیز وجود داشته باشد و هر یک تخصص و مهارت منحصر به فردی داشته باشند. اینکه آیا منظور این آگهی شغلی وجود قدرت‌های ویژه‌ به سبک عنوان Overwatch، تجهیزات منحصر به فرد مانند آنچه که در Tom Clancy's Rainbow Six Siege پیاده‌سازی شده است یا قابلیت‌هایی متفاوت‌تر هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

این "طراح ارشد قهرمان" همچنین در بخش "طراحی بصری و ظاهری" نیز مشاوره داده و درک عمیق این فرد از روش‌های درآمدزایی، پاداش‌دهی و طراحی هنری نیز در جذب او، بسیار حائز اهمیت است. توضیحات این قسمت به وضوح وجود سیستم پرداخت درون برنامه‌ای در این بازی را تایید می‌کند.

سال گذشته در آگهی شغلی دیگر Creative Assembly برای جذب یک طراح مراحل متوجه شدیم که بازی جدید این استودیو دارای عناصر مخفی‌کاری و گیم پلی سندباکس و ترکیبی از چندین سبک خواهد بود. همچنین دو سال قبل نیز آگهی شغلی Creative Assembly تایید کرد که این پروژه بزرگ‌ترین بازی تاریخ این استودیو خواهد بود.

هدف اولیه Creative Assembly ساخت عنوانی سرویس‌محور برای پشتیبانی طولانی مدت بوده است. به هر حال اهداف اولیه ممکن است با گذشت زمان دچار تغییرات شوند خصوصا در مواردی که پروژه هنوز به صورت رسمی تایید نشده باشد.