Menu

Wasteland 3 بیش از 50 ساعت گیمپلی خواهد داشت

شاید عنوان جدید شرکت inXile Entertainment بزرگ‌ترین بودجه میان بازی‌های نقش آفرینی را نداشته باشد اما هدف آن‌ها یقیناََ کوچک‌ نیست و خواهان ساخت بازی سرگرم کننده و عظیمی هستند که بتواند برای مدتی طولانی بازیکنان را سرگرم کند. المان انتخاب و تغییر در رویدادها چیزی است که با این سری گره خورده اما از نظر گیمپلی باید منتظر تجربه‌ای چند ساعته باشیم؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، اخیرا کارگردان بازی، "تیم کمپبل"، در گفت و گویی با Wccftech به پرسش مطرح شده پاسخ داد. اگرچه inXile Entertainment با هدف توسعه تجربه‌ای 50 ساعته(همانند نسخه دوم این سری) مراحل توسعه را آغاز کرد و گرچه تخمین در این مورد سخت است اما به نظر می‌رسد با توجه به انتخاب بازیکنان در طول داستان شاهد تجربه‌ای طولانی‌تر از انتظارات تیم توسعه دهنده باشیم.

کمپبل در این مورد توضیح داد:

"هدف اصلی ما 50 ساعت است که تقریباََ هم اندازه مدت زمان گیمپلی Wasteland 2 می‌باشد اما باید این را به شما بگویم که چنین موضوعاتی بسیار حساس هستند و تخمین آن کاری مشکل است چون در عناوینی که انتخاب‌های مختلفی در جریان آن روی می‌دهد و هر یک از آن‌ها عواقب مخصوص به خود را دارند، شما می‌توانید مسیرهای کاملاََ متفاوتی را در پیش بگیرید و به همین دلیل همیشه نحوه پیشروی سریع،راه‌های کوتاه و تغییرات داستانی زیادی رخ می‌دهد. اگر بخواهم یک میانگین را در نظر بگیرم، باید بگویم که 50 ساعت با این عنوان سرگرم خواهید شد اما باور دارم اکثر بازیکنان بیش از 50 ساعت نیاز خواهند داشت."

Wasteland 3 سال آینده برای سه پلتفرم PS4،PC و Xbox One عرضه خواهد شد.