Menu

از مدل و طراحی شخصیت Sindel در Mortal Kombat 11 رونمایی شد

در حالی که چند ماهی از عرضه Mortal Kombat 11 می‌گذرد، استودیو NetherRealm هم‌چنان در حال پشتیبانی از بازی است و به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها نیز قصد رهاکردن آخرین ساخته خود را ندارد. طبق اعلانات پیشین هنوز شخصیت‌های زیادی برای اضافه‌شدن به جمع مبارزان باقی مانده‌اند و اکنون نیز نوبت به یکی از محبوب‌های سری Mortal Kombat یعنی Sindel رسیده تا به بازی اضافه شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، ساعاتی پیش "اد بون"، خالق و کارگردان ارشد سری Mprtal Kombat در توییتر خود با انتشار تصویری به صورت رسمی از ظاهر جدید Sindel رونمایی کرد. وی این تصویر را همراه با عبارت 7 Deadly Sindels ("هفت سیندل مرگ‌بار" که احتمالا به هفت گناه اشاره دارد) منتشر کرده است.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، مدل و طراحی جدید Sindel شباهت‌هایی با لباس کلاسیک بنفش وی دارد؛ البته تصویر منتشرشده بسیار تاریک است و به سختی می‌توان به صورت کامل و درست ظاهر Sindel را تشخیص داد.

هنوز هیچ تریلری از گیم‌پلی این شخصیت منتشر نشده ولی احتمال می‌رود به زودی ویدئویی نیز در این مورد منتشر شود. بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 ،Nintendo Switch و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.